Total makeover !!

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • Nubi
    • March 2009
    • 9026

    #76
    Kanon fint!! Tycker din ide om att gömma filtret i under karet är bra Kanonsnyggt!!
    Livet är som en kaka, kan innehålla spår av nötter

    Varför vara som alla andra, när man kan vara annorlunda
    Fiskbloggen

    Kommentar

    • Big_Sal
      • March 2008
      • 470

      #77
      HAHAHAHA roligaste tråden jag läst på länge... Inte fel med lite självkritik... Det blev ju bra till slut, Jag var mest rädd när jag såg bilderna på "svarta sprickor o ljusa stenar" det vill säga svart och vitt... Den var ingen hit, men som sagt slutresultatet blev bra!
      Lycka till med fortsättningen...
      //Salle

      Kommentar

      • Ken Olofsson
        • November 2006
        • 8014

        #78
        Ursprungligen postat av Ancristus <3
        Har du lyckats repa karet än?


        repa karet....öhhh...??.....förstår inte vad du menar ??



        .
        Tycker jag, men jag har haft fel ganska många gånger förr, och med samma sannolikhet som att skatten skall betalas, så kommer jag förmodligen ha fel många gånger i framtiden oxå
        Ibland är jag : Ibland är jag: Men oftast är jag:

        Kommentar

        • Ancristus <3
          • July 2009
          • 277

          #79
          Jag gjorde ett kar en gång (Dock mycket mindre) la ut pengar på 2 tuber silicon å lite annat, sen när det var klart märkte jag att det var en ganska stor repa på mitten av glaset, då tog jag å slängde det eftersom jag tycker en repa förstör allt. Men det var dock ett mycket mindre kar på 10liter!
          I China och Ost Indjen hålles den tam i husen. Och hafwa de den framme i rummen i stora Porcellains kärl, då de lägga lite gräs åfwan på wattnet till skuga, och går då fisken der. Och när solen skinner på honom lyser den rätt wakert.- Carl Von Linné

          Kommentar

          • Ken Olofsson
            • November 2006
            • 8014

            #80
            Ursprungligen postat av Ancristus <3
            Jag gjorde ett kar en gång (Dock mycket mindre) la ut pengar på 2 tuber silicon å lite annat, sen när det var klart märkte jag att det var en ganska stor repa på mitten av glaset, då tog jag å slängde det eftersom jag tycker en repa förstör allt. Men det var dock ett mycket mindre kar på 10liter!

            nej, inga repor på glaset.


            .
            Tycker jag, men jag har haft fel ganska många gånger förr, och med samma sannolikhet som att skatten skall betalas, så kommer jag förmodligen ha fel många gånger i framtiden oxå
            Ibland är jag : Ibland är jag: Men oftast är jag:

            Kommentar

            • Ken Olofsson
              • November 2006
              • 8014

              #81
              helgen har gått i katastrofernas tecken.

              i trädgården har det grävts av diverse intressanta teleledningar....

              karet provfylldes för 3 timmar sedan.......det läcker...

              inte ut, men det är en läcka mellan akrylen och stålet....

              karet är akuttömt, och nu står det en bordsfläkt nere i karet för att så
              snabbt det går torka ut vattnet.....

              imorgon inhandlas 3-4 tuber med silikon...........


              suckar lite.....


              .....
              Tycker jag, men jag har haft fel ganska många gånger förr, och med samma sannolikhet som att skatten skall betalas, så kommer jag förmodligen ha fel många gånger i framtiden oxå
              Ibland är jag : Ibland är jag: Men oftast är jag:

              Kommentar

              • HenkeP
                • January 2009
                • 886

                #82
                Tråkigt med läckage.. Hoppas du får det tätt så vi får se en fortsättning på projektet!!

                Nu med drygt 4 kubik akvarievatten...

                Kommentar

                Arbetssätt...