två nya projekt
Kollaps
X
-
Livet är som en kaka, kan innehålla spår av nötter
Varför vara som alla andra, när man kan vara annorlunda
Fiskbloggen -
Haha vänta, fick du 2 malar OCH 14 neontetror gratis för att du köpte äppelsnäckorna?! Vart handlade du dom någonstans?Kommentar
-
Yes =) mycket riktigt! *leR*
Hos privatperson i Stockholm, eller utanför stockholm, Sorunda om du vet vart det liggerLivet är som en kaka, kan innehålla spår av nötter
FiskbloggenKommentar
-
FiskbloggenKommentar
-
För övrigt ska jag inte ha s.k wellpappfiskarKommentar
-
Bra för jag började precis gilla digLivet är som en kaka, kan innehålla spår av nötter
FiskbloggenKommentar
-
Nope, då hade du inte varit populär skämt skämt!
Har aldrig fattat vad som är vitsen med discusar. Visst är de läckra i färgen osv men inget mer. Då skaffat jag hellre Scalarer. Men de är oxå jobbiga fiskar för de kan matvägra och dö osv.
Föredrar fiskare som är hungriga, vill äta och som är friskaLivet är som en kaka, kan innehålla spår av nötter
FiskbloggenKommentar
-
Har aldrig fattat vad som är vitsen med discusar. Visst är de läckra i färgen osv men inget mer. Då skaffat jag hellre Scalarer. Men de är oxå jobbiga fiskar för de kan matvägra och dö osv.
Föredrar fiskare som är hungriga, vill äta och som är friska
Just nu så är dom lika hungriga som mollysarna och dom har fattat på bara några timmar att maten kommer via mig så dom är riktiga smarta killar och tjejerKommentar
-
du kanske kan klicker träna de
youtube hade ngn guldfisk som kunde spela basket *skratt*Livet är som en kaka, kan innehålla spår av nötter
FiskbloggenKommentar
-
Föredrar fiskare som är hungriga, vill äta och som är friska
Dom kan äta hur mycket som helst.
Mer troligt att "hungriga" rovfiskar matvägrar och dör än skalarer.Kommentar
-
FiskbloggenKommentar
-
Ja jag ogillar de, de påminner mig om anorektiker (stavning) och wippet hundar är oxå en hund jag ogillar. allt händer på utseende på dessa djur.
Ahahahha!!!! får jag ha den i en guldfisksskålLivet är som en kaka, kan innehålla spår av nötter
FiskbloggenKommentar
Kommentar