Mitt 720L hav !_!
Kollaps
X
-
-
Vi får träfffas ngn dag och leka akvarium hemma hos MIG och sen hos DIG
För åker ja hem till dig lär det dröja ÄNNU längre innan du kommer till migLivet är som en kaka, kan innehålla spår av nötter
Varför vara som alla andra, när man kan vara annorlunda
FiskbloggenKommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
-
Fortsätter med min rensning här....tog precis upp lite växter som växt ihop i en riktigt stor klump.......växterna satt väl på c:a 30cm i diameter! Har slammsugit och fyllt på akvariet varje dag här, för att få ut all skit som gömt sig under växternas rötter....!Kommentar
-
Det är ju växtgödning du suger upp!Med goda idéer är det som med svamp; där man hittar en finns det ofta flera
http://www.youtube.com/user/c90368
/MathsKommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
-
Glöm inte att lägga upp lite bilder
Psst! Vi kommer imorgon och hjälper dig håva upp lite firrarLivet är som en kaka, kan innehålla spår av nötter
Varför vara som alla andra, när man kan vara annorlunda
FiskbloggenKommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
-
Dimman har laggt sig men det flyger runt ganska mycket partiklar i vattnet, som iofs är ganska läckert...påminner lite mer om Amazonas
Men det är dags att rengöra mitt mega ytterfilter Eheim Prof 3 2080...så då försvinner det nog..Kommentar
-
Hallå!
Jag har ju tyckt att det växt på ganska bra med mina lysrör och PMDD, men jag skulle vilja lyckas lite bättre med de svårare växterna jag har, så det blir nog till att köpa reflektorer här inom kort. Köper nog Juwels längsta för 150kr st..Kommentar
Kommentar