Tanganyika från 180l till 325

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • Limmet
    • December 2003
    • 217

    #16
    Ser ut som en fin lösning. Borde fungera bra. Filtermattan syns inte alls framifrån?


    Lite sugen på hästnosar blir man...
    Mitt Tanganyika-projekt
    http://www.zoopet.com/forum/showthread.php?t=124408

    Kommentar

    • zebrafisk76
      • October 2007
      • 77

      #17
      Ursprungligen postat av Limmet
      Ser ut som en fin lösning. Borde fungera bra. Filtermattan syns inte alls framifrån?

      Lite sugen på hästnosar blir man...
      Nej, det är bara modulerna som syns, kolla på de första bilderna i tråden.

      Ja, verkligen roliga, fast aggressiva. De hade jättefina Blåprickiga, svensk- odlade på Trop import nu!
      Mvh Jo

      Kommentar

      • Limmet
        • December 2003
        • 217

        #18
        Såg några på Akvarielagret (norrköping till räckligt nära mig) idag. De var ganska ljusa med små ljusblå prickar. Festliga. Men kanske inte nog färggranna för att de ska falla i smaken hos min sambo.

        Har dina bildat några par än?
        Mitt Tanganyika-projekt
        http://www.zoopet.com/forum/showthread.php?t=124408

        Kommentar

        • zebrafisk76
          • October 2007
          • 77

          #19
          Ursprungligen postat av Limmet
          Såg några på Akvarielagret (norrköping till räckligt nära mig) idag. De var ganska ljusa med små ljusblå prickar. Festliga. Men kanske inte nog färggranna för att de ska falla i smaken hos min sambo.

          Har dina bildat några par än?
          Men de är ju ganska mycket färg för att vara Tanganyika, och sen uppväger deras roliga betende all färgsaknad..

          Jag hade ett par som var sams men tyvärr har den ena dött så nu har jag bara en kvar, funderar om jag ska ta med den till zoo affären och kolla om det är en hanne eller hona och köpa en ny kompis till den.
          Mvh Jo

          Kommentar

          Arbetssätt...