960-lit. Tanganyika

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • Mats Bryzell

    • February 2007
    • 18956

    Det är som du säger Hans!
    Högerdelen är verkligen en femetta och jag har nästan svårt att se övergången mellan bakgrund och stenar själv...
    Vänsterdelen är lite trixigare därför att bakgrunden sluttar innåt ganska rejält i hörnet och där sitter flera raster som jag vill ha lite fria. Men jag adderade en handfull mindre stenar just för att få en så omärklig övergång som möjligt. Visar två bilder på detta här;
    Bifogade filer

    Kommentar

    • ansjo
      • November 2005
      • 29967

      Satan i gatan vad det ser bra ut, Mats!
      Men jag säger som innan att det karet kommer du inte att klara av så jag kommer och hämtar det till helgen och ställer jämte mitt!
      /Anders

      Medlem i NCS - givetvis!

      Kommentar

      • Mats Bryzell

        • February 2007
        • 18956

        Då sätter jag mig på altanen och tänder upp grillen och tar en bärs, så kan vi käka när DU burit ut karet helt själv!

        Fiskrejs snart?

        Kommentar

        • ansjo
          • November 2005
          • 29967

          Ja, är det bara det som är haken så ska jag nog orka med en kraftansamling.
          /Anders

          Medlem i NCS - givetvis!

          Kommentar

          • Mats Bryzell

            • February 2007
            • 18956

            Det är de små detaljerna som gör det! Sedan förra YouTubefilmen idag, har det ju meckats en aning med stenarna (för miljardte gången i ordningen) och nu tycker jag nästan att gränserna mellan bakgrund och stenläggning närmar sig absurda ihopsmältningstendenser
            Jag känner mig på Ingmar Bergmanskt humör och vill gärna fånga Fåröliknande stenformationer på film... så här är en till;


            Utanför stenformationerna hittar vi även två skådisar; Gunnar Björnstrand och Erland Josephsson... iklädda päls... Jarl Kulle låg och sov någonstans, så han kom inte med på filmen.

            Kommentar

            • matte159
              • March 2007
              • 1147

              Jag tycket att ditt val av sten och bakgrund inte kunde gjorts bättre! Som alla är överens om, så smälter allt ihop otroligt bra! Grymt snyggt!!!
              När kommer fiskarna?

              Fina katter! Är den ljusa en Norsk Skogskatt?
              Mvh
              Mathias
              Fotoalbum

              Kommentar

              • Mats Bryzell

                • February 2007
                • 18956

                Tack för berömmet Matte!
                En början av fiskbeståndet kommer, hoppas jag, inom någon vecka!
                Ja, den ljusa är en Skogis! Den andre "plattnosade" är en Exotic - en korthårig Perser. Sedan finns en tjock go´Perser till - med en mycket fin utdragen och "o-avlad" nos. Ett näbbtroll, som utställarna säger... och glad är jag för det!

                Kommentar

                • matte159
                  • March 2007
                  • 1147

                  Ursprungligen postat av MaxB
                  Ja, den ljusa är en Skogis! Den andre "plattnosade" är en Exotic - en korthårig Perser. Sedan finns en tjock go´Perser till - med en mycket fin utdragen och "o-avlad" nos. Ett näbbtroll, som utställarna säger... och glad är jag för det!
                  Jag har en rondell mellan "skogis" och en annan sort som jag inte har någon aning om vad det är och så har jag en vit, döv katt som vi tror har lite perser i sig, men är inte helt säkra. Han blev omhändertagen av Soc (min mamma) när han skulle avlivas, då ägaren inte klarade av honom.

                  Ännu en gång: SKIT-SNYGGT KAR!!!
                  Mvh
                  Mathias
                  Fotoalbum

                  Kommentar

                  • Mats Bryzell

                    • February 2007
                    • 18956

                    Ursprungligen postat av matte159
                    Jag har en rondell mellan "skogis" och en annan sort som jag inte har någon aning om vad det är och så har jag en vit, döv katt som vi tror har lite perser i sig, men är inte helt säkra. Han blev omhändertagen av Soc (min mamma) när han skulle avlivas, då ägaren inte klarade av honom.

                    Ännu en gång: SKIT-SNYGGT KAR!!!
                    Tack! Kompis!

                    De vita katterna blir av någon anledning ibland döva... vet inte varför men det är något något genetiskt...

                    Kommentar

                    • quarantino
                      • February 2007
                      • 350

                      Hittade tråden nyss!

                      Vad härligt det ser ut, bra jobbat! Som ett stycke musik, bakgrunden och högra hörnet som fundament, kompet, och i det vänstra hörnet lite solospel!

                      Och efter soundchecken börjar det väl bli dags att släppa in publiken(fiskarna) som garanterat kommer att stagediva och rocka loss!

                      Lycka till med invånarna!

                      Kommentar

                      • Patrik Steen
                        • May 2006
                        • 8464

                        Det blev jätte bra med stenarna passar som in i bomben perfekt i det karet tålamod ger alltid bra resultat
                        Mvh.Patrik

                        Kommentar

                        • Mats Bryzell

                          • February 2007
                          • 18956

                          Thanks Boys and Girls!
                          Er input är Guld värd! Alla idéer bearbetas och läggs till anualerna...
                          Hade det inte vart för er, duktigt zoopetfolk, så hade inte den här tråden existerat...!!!

                          Kommentar

                          • Lenmar
                            • February 2004
                            • 6154

                            []
                            Goa hälsningar, Maria Min hemsida
                            Man kan inte bromsa sig ur en uppförsbacke!

                            Kommentar

                            • Patrik Steen
                              • May 2006
                              • 8464

                              Ursprungligen postat av Lenmar
                              []
                              FÖRKLARA FÖRKLARA
                              Mvh.Patrik

                              Kommentar

                              • Mats Bryzell

                                • February 2007
                                • 18956

                                jag tror Lenmar bara vill väl....

                                Kommentar

                                Arbetssätt...