960-lit. Tanganyika

Kollaps
X

• Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg

• Hujedamig
    svarade
    Återigen vilket grymt akvarie.
    Mycket snygga bilder Fredd

Lämna en kommentar:

• Mats Bryzell
    svarade
    Sätter in denna igen! Tråden är ju så aktiv att den senaste snutten kanske missas - och det vill man ju inte:

Lämna en kommentar:

• Mats Bryzell
    svarade
    Mycket trevlig och najs blogg du har!

Lämna en kommentar:

• fredd
    svarade
    nu har jag skrivit i min blogg om vårat besök hos mats.

här är några bilder på jullarna hos mig.
    Bifogade filer

Lämna en kommentar:

• Mats Bryzell
    svarade
    Ursprungligen postat av fredd
    haha aa det var väl en del av min hjärna som tänkte fel, "varför ska jag ta kort på "Mina" fiskar när jag kan ta kort på Mats fiskar istället?" hehe. Den bilden blev helt okej, lite mörk dock.

Självklart och givet! Jag hade gjort likadant! Det är ju det man inte sett innan man vill plåta, såklart!
    Nåja, jag skall nog få de snabba rackarna att fastna i kamerans hårddisk såsmåningom. Men har du ett par grymma bilder på dom från tiden i ditt kar så släng in dom här!

Lämna en kommentar:

• fredd
    svarade
    haha aa det var väl en del av min hjärna som tänkte fel, "varför ska jag ta kort på "Mina" fiskar när jag kan ta kort på Mats fiskar istället?" hehe. Den bilden blev helt okej, lite mörk dock.

Lämna en kommentar:

• Mats Bryzell
    svarade
    Ahaaa, det är klart att du inte tog så många foton på dina Transcriptus. Men jag hittade den här bilden där den dominanta Marlieri-honan/hanen utmanar nykomlingarna. Najs bild!
    Bifogade filer

Lämna en kommentar:

• fredd
    svarade
    jag tog iofs kort på jullarna idag när dom gick i mitt kar, kan slänga upp lite bilder på dem imorn. Tänkte fixa i ordning fotoalbumet med lite nyare bilder

Lämna en kommentar:

• fredd
    svarade
    vet inte om jag fick så många bilder på dom dock. Var några bilder på dom du hade innan, men dom blev nästan bruna på korten :P

Lämna en kommentar:

• Mats Bryzell
    svarade
    Jag går in på din sida och kollar - vill gärna se ett par bilder på Transorna!

Lämna en kommentar:

• fredd
    svarade
    resten av bilderna finns på http://picasaweb.google.com/freddifriend
    i kategorin "mats 960 tanganyika kar"

Lämna en kommentar:

• fredd
    svarade
    ännu mer
    Bifogade filer

Lämna en kommentar:

• fredd
    svarade
    mer mer
    Bifogade filer

Lämna en kommentar:

• fredd
    svarade
    den bilden blev ju helt okej.
    Nu äntligen var batteriet färdig laddat, det blev 54 bilder sammanlagt. Vissa blev ganska bra och vissa blev la lite mindre bra, tänkte aldrig på att ladda batteriet innan jag åkte till dig. Men jag gör så att jag slänger upp ett par bilder här, så slänger jag upp resten i mitt fotoalbum (http://picasaweb.google.com/freddifriend). Sen om det är några bilder du vill ha i fullstorlek så kan jag maila över dem.
    Bifogade filer

Lämna en kommentar:

• Mats Bryzell
    svarade
    Ursprungligen postat av fredd
    hehe vi snackade om det på vägen hem att vi lätt hade kunnat stanna i 2-3 timmar till haha
    Visst! Och vi sade att; Det hade vart najs att snacka med boysen ett tag till!
    Men va fan det går fler tåg - och ni måste ju se hur det går med dina Transor

Appropå det, när du har fått fram lite sköna bilder - sååååå posta!
    Jag lyckades bara få den här just nu;
    Bifogade filer

Lämna en kommentar:

Arbetssätt...