Bild på 63 litaren här!

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • Glenn
    • April 2002
    • 3904

    #16
    Ser fint ut men håller med smurfmats om att du borde ställa roten upp. Ställ den typ så den spetsiga delen pekar lite snett uppåt och placera den lite mer till vänster eller höger i akvariet istället för så centralt tror jag det kommer bli superbra
    Mvh /Glenn

    Min Zoon

    Kommentar

    • Richard.R
      • December 2006
      • 1872

      #17
      ta bort bakgrunden och sätt dit en svart istället och ställ upp roten som Glenn sa
      396L SA biotop
      128L SA biotop
      54L SA biotop
      54L SA biotop

      Kommentar

      • Mie133
        • October 2006
        • 10

        #18
        Kanske fästa nån anubis eller javaormbunke på roten?

        Kommentar

        • Kenny*92
          • September 2006
          • 1919

          #19
          ska bygga om imorrn
          "Akvarie Missbrukare Är Vi Allihopa"

          Travian is The Shit

          Ha D Gött


          ///Mvh Kenny

          Kommentar

          • Richard.R
            • December 2006
            • 1872

            #20
            Gör det :P
            396L SA biotop
            128L SA biotop
            54L SA biotop
            54L SA biotop

            Kommentar

            • MaxRobban
              • August 2006
              • 1048

              #21
              Lycka till med ditt akvarium, hålle med om att det blir nog fint med lite höga växter i bakgrunden. Vallisnerian är ju bra, men som du skrev så kan den bli ganska hög och man får hålla efter den lite. Men finns flera olika sorters Vallisneria och alla blir inte lika höga.. det finns också Saggitarior som som finns i olika höjder.. en del passar bra långt fram i akvariet och andra längre bak.. de växer lite likt vallisneria om du gillar de som ser lite ut som gräs.

              Sedan för er som mest har bekymmer om att det startas för mkt trådar.. vad gör det ? Ingen tvingar ngn att läsa och är väl bättre med en tråd för mkt än en för lite. Vi är många här med kunskap att dela med oss av och många ny akvarister som söker kunskap.

              Vill se mer hejarop och lycka till blandat med goda råd än forumstomtar som mest bekymrar sig om för mkt trådar, fel frågor och liknande... har man inga råd att ge eller vill önska ngn lycka till är det bättre att vara tyst ibland.

              Tack för du visade en bild.. alltid roligt att se.

              Hälsn Robban
              Senast redigerad av MaxRobban; 19 February 2007, 02:46.

              Kommentar

              • smurfmats
                • February 2003
                • 3538

                #22
                Ursprungligen postat av MaxRobban
                Sedan för er som mest har bekymmer om att det startas för mkt trådar.. vad gör det ? Ingen tvingar ngn att läsa och är väl bättre med en tråd för mkt än en för lite. Vi är många här med kunskap att dela med oss av och många ny akvarister som söker kunskap.

                Hälsn Robban
                det jag o (antar jag) de flesta reagerade på var att han redan startat en tråd om just detta i tråden http://www.zoopet.com/forum/showthre...377#post917377

                visst ska man uppmuntra nya och unga akvarister men trådar om exakt samma sak, startade av samma person känns lite mycket faktsikt
                tråden om fjärilars lek!

                Kommentar

                • Vic
                  • November 2006
                  • 1533

                  #23
                  håller med om att man kan skriva i sin gamla tråd när det ändå gäller samma sak, men om det inte skapades nya trådar då och då som kommer forumet bli helt dött.
                  jag tycker det är trevligare att starta tråd än att söka efter ämnet.
                  Mvh Viktor


                  Apistogramma för hela slanten!

                  Kommentar

                  • smurfmats
                    • February 2003
                    • 3538

                    #24
                    Ursprungligen postat av Vic
                    håller med om att man kan skriva i sin gamla tråd när det ändå gäller samma sak, men om det inte skapades nya trådar då och då som kommer forumet bli helt dött.
                    jag tycker det är trevligare att starta tråd än att söka efter ämnet.
                    problemet blir då att det kommer vara hundra trådar om exakt samma sak... vem kommer tillslut orka sitta o svara i alla dessa trådar... du?
                    tråden om fjärilars lek!

                    Kommentar

                    • andreassofus
                      • November 2005
                      • 5643

                      #25
                      nu handlade inte tråden om hur många trådar man får starta.

                      tycker karet är snyggt utom bakgrunden, ska det likna ett korallrev?
                      som tidigare är sagt så är en helt svart bakgrund absolut snyggast.
                      Mvh Andreas
                      min zoon
                      msn adress

                      Kommentar

                      Arbetssätt...