ett mindre pumprojekt

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • Intercepter
    • January 2006
    • 962

    ett mindre pumprojekt

    se på tips o tricks på min sida hur jag byggde ett filter i ett litet kar som jag inte lyckades hitta nån pump som passa i, verkar funka bra då jag testat med småsmulor o sett om det drog till sig dem ok det gjorde det =)
    www.svedalaciklid.se
  • teamr86
    • July 2006
    • 205

    #2
    ååå... man behöver en luftpump. Trodde det va väl för bra för att vara sant. Göra en filter utan nånting.
    Bra sida, gillade den.
    "Jag är nybörjare" Så det blir mycket men när allt funkar så "

    Kommentar

    • åheim
      • April 2006
      • 13135

      #3
      ett väldigt effektivt filter....men föga estetiskt! för att ge ett vackert intryck så måste filtret döljas i större mån.... but that´s just me
      Viva Leo Buscaglia

      Kommentar

      • Intercepter
        • January 2006
        • 962

        #4
        får väl ändra till innerfilter. Åheim man kan sätta bakgrund i om vart annat så man bara ser bakgrunden men filtret funkar bra ändå får se om jag gör ett sånt o visar vad jag menar med

        Kommentar

        • åheim
          • April 2006
          • 13135

          #5
          Ursprungligen postat av Intercepter
          får väl ändra till innerfilter. Åheim man kan sätta bakgrund i om vart annat så man bara ser bakgrunden men filtret funkar bra ändå får se om jag gör ett sånt o visar vad jag menar med
          ja lägg gärna upp lite bilder sen så man kan kika lite hur det blev förövrigt så har jag sett en affär som hade din filterlösning i samtliga kar med gott resultat, dock pumphuvud istället för luftpump. billigt och en grym filteryta
          Viva Leo Buscaglia

          Kommentar

          Arbetssätt...