720 liter Akvastabil

Kollaps
X

• Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg

• Mr Woods
    svarade
    Ursprungligen postat av ansjo
    Lita på det. Snacka om att man får än större förtroende för det svenska rättsväsendet.
    Men herregud, och så hörde jag någon författare i går morse i "Tankar för dagen" i P1 som berättade om ett brott han begått.
    Brottsrubriceringen löd "Kastat pommes frittes på tjänsteman med ketchup", den utredningen lades INTE ned...

Lämna en kommentar:

• Mats Bryzell
    svarade
    Lita på det. Snacka om att man får än större förtroende för det svenska rättsväsendet.
    Jag blir oftast orolig, av någon anledning, när jag ser dom...

Lämna en kommentar:

• ansjo
    svarade
    720 liter Akvastabil

Lämna en kommentar:

• Mats Bryzell
    svarade
    Vidare kan jag meddela alla att det är ok att blåsa någon på 2000:- . Fick besked idag att utredningen läggs ner, men detta beslut kommer jag att överklaga. Väntar på att beslutande polis ska ringa mig och ge en förklaring. Ska bli kul att höra.
    Jamen... det var väl själva Fan! Berätta senare vad snutsatan sa.

Lämna en kommentar:

• ansjo
    svarade
    720 liter Akvastabil

Vidare kan jag meddela alla att det är ok att blåsa någon på 2000:- . Fick besked idag att utredningen läggs ner, men detta beslut kommer jag att överklaga. Väntar på att beslutande polis ska ringa mig och ge en förklaring. Ska bli kul att höra.

Lämna en kommentar:

• PiaJo
    svarade
    Lite början på kärlek i karet ser det ut som .
    Laetecarorna är riktiga kameleonter, ändrar färg blixtsnabbt när man ska fota dem.
    mmm, härligt
    Här hemma är det lek på G med , våra fiskar behövde kanske ett miljöombyte för att komma i lekstämmning

Lämna en kommentar:

• lillfrasse
    svarade
    De brukar nog vara rätt försiktiga och lite timida av sig de man ser i butik brukar vara rätt gråa och stå i ett hörn mest.

Lämna en kommentar:

• ansjo
    svarade
    720 liter Akvastabil

Lite början på kärlek i karet ser det ut som .
    Laetecarorna är riktiga kameleonter, ändrar färg blixtsnabbt när man ska fota dem.

Lämna en kommentar:

• ansjo
    svarade
    Ja, jag kollade in den på Youtube där det finns ett par filmer på den. Hade jag vetat hur bra den var hade jag beställt en till mitt lilla kar med, kanske jag skulle haka på din beställning...

Lämna en kommentar:

• lillfrasse
    svarade
    Det tror jag nog, jag har ju BTN Malawi, och skulle kunna skapa ett utrymme där insåget sitter på powerheaden som först drar vattnet genom filtermattor, tar med co2-blandat vatten och sedan ut i karet. Låter invecklat, men du fattar nog vad jag menar?
    Det går säkert lite co2 till spillo, men inga nämvärda mängder...
    Får nog samla ihop för en beställning. Skall nog gå att meckla till som du säger och försvinner lite gas på vägen är det inte hela världen den verkar effektivare än det mesta ändå.

Lämna en kommentar:

• ansjo
    svarade
    Det tror jag nog, jag har ju BTN Malawi, och skulle kunna skapa ett utrymme där insåget sitter på powerheaden som först drar vattnet genom filtermattor, tar med co2-blandat vatten och sedan ut i karet. Låter invecklat, men du fattar nog vad jag menar?
    Det går säkert lite co2 till spillo, men inga nämvärda mängder...

Lämna en kommentar:

• lillfrasse
    svarade
    Jepp, och det är den värsta gaslösaren jag någonsin testat. Kommer aldrig att köra med något annat, enda nackdelen är att den är inne i karet...
    Undra om man kan fixa så den funkar bakom en BTN Amazonas

Lämna en kommentar:

• ansjo
    svarade
    Ursprungligen postat av lillfrasse
    Var det den i länken nedan behöver något till 400l karet som löser gasen bra.

http://fish.aquaristic.net/tunze-co2...er-707450.html
    Jepp, och det är den värsta gaslösaren jag någonsin testat. Kommer aldrig att köra med något annat, enda nackdelen är att den är inne i karet...

Lämna en kommentar:

• lillfrasse
    svarade
    Var det den i länken nedan behöver något till 400l karet som löser gasen bra.

Lämna en kommentar:

• Mu(sic)
    svarade
    Jag skänkte ett gäng häromveckan, men ingen kom och hämtade dem. Så en ville jag skulle skicka och betala för frakten. Som inte hänt...sista gången jag skickar något till någon jag inte känner utan förskott...dålig stil.

Lämna en kommentar:

Arbetssätt...