720 liter Akvastabil
Suck, att folk inte kan skilja på mitt och ditt
Sent from my iPhone using Tapatalk
720 liter Akvastabil
Kollaps
X
-
Lämna en kommentar:
-
Ja, jag blir ju i alla fall sugen på ett riktigt stort akvarium, när jag ser Kjells 3000-liters... Maffigt är det ju. Det ska bli kul att få se hur det blir i stugan så småningom.
Riktigt fina Endlers, Anders!Hoppas du får fatt i dem!
De där jag köpte på auktionen (10 + 10) var rena fisksoppan, så de har flyttat vidare till en kompis som precis startat upp ett av mina gamla akvarier och ville ha lite färg i det. Inte tusan var det några rena Endlers.Senast redigerad av Knax; 26 November 2013, 12:29.Lämna en kommentar:
-
Satt och letade bilder på karet och kom att tänka på detta med diskussnubben som försvann. Hur har det gått?Lämna en kommentar:
-
Så snygga! Det var inte illa pinkat att få fram namnet på dessa, det finns ju några varianterHoppas att det går att lösa "problemet"
Lämna en kommentar:
-
-
-
-
Du är för härlig. Inte nog med alla din fantastiska dokumentation av dina egna kar, du har bilder och filmer på alla andras också. Så nu ska jag gotta mig i två och en halv minut.Lämna en kommentar:
-
Här har du en liten film på Kjelles kar - från någon av västträffarna.
Lämna en kommentar:
-
Jag med!
Jag får änna vänta med betonggjutningar och byggnation tills vintern har lagt ner nästa år. Fy Fan, jag är så jädrans sugen på att få gå loss med detta projekt, så ni anar inte! Vill få tillbaka lite akvariesug!
Kanske skulle försöka mig på en liten film på det lilla "SA"- karet med dorsigerorna någon kväll..?
Lämna en kommentar:
-
Jag med!
Jag får änna vänta med betonggjutningar och byggnation tills vintern har lagt ner nästa år. Fy Fan, jag är så jädrans sugen på att få gå loss med detta projekt, så ni anar inte! Vill få tillbaka lite akvariesug!
Kanske skulle försöka mig på en liten film på det lilla "SA"- karet med dorsigerorna någon kväll..?
Lämna en kommentar:
-
Lämna en kommentar: