720 liter Akvastabil

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • PiaJo

    • August 2009
    • 13001

    Ursprungligen postat av ansjo
    GPS:n på uppdatering, diverse drycker inhandlade för en makalös Thaiafton på tisdag, ett nytt macroobjektiv landat med posten så nu är det bara att vänta in onsdag morgon då vi drar söderöver.
    Akvarierna ska få sig en duvning i morgon innan nattpasset, så plats finnes om man hittar något kul att släppa i...
    härligt, lite avis på Mats som får äta världens godast thai.. jag kanske kan få en doggybag
    Det känns som att dessa sista dagarna kommer att bli långa....
    /PIA

    Jag är medlem i NCS - föreningen för dig som tycker om ciklider!

    Kommentar

    • Mats Bryzell

      • February 2007
      • 18956

      Ursprungligen postat av ansjo
      GPS:n på uppdatering, diverse drycker inhandlade för en makalös Thaiafton på tisdag, ett nytt macroobjektiv landat med posten så nu är det bara att vänta in onsdag morgon då vi drar söderöver.
      Akvarierna ska få sig en duvning i morgon innan nattpasset, så plats finnes om man hittar något kul att släppa i...
      Ursprungligen postat av PiaJo
      härligt, lite avis på Mats som får äta världens godast thai.. jag kanske kan få en doggybag
      Det känns som att dessa sista dagarna kommer att bli långa....
      Japps, det blir en tisdagskväll att lägga på minnet. Jag skall fanimej ta lite bilder själv, så att det finns till framtida bruk, så duva på ordentligt nu Ansjo-Mannen!
      Pia, kanske kan vi få oss en thai-frukost innan solen går upp och vi drar till Deutschlandt..?

      Kommentar

      • ansjo
        • November 2005
        • 29967

        Blir det något kvar så visst... men vete fasen om det inte smäller högre med kaffe och macka kl 05 på morgonen.
        /Anders

        Medlem i NCS - givetvis!

        Kommentar

        • PiaJo

          • August 2009
          • 13001

          Ursprungligen postat av Mats Bryzell
          Japps, det blir en tisdagskväll att lägga på minnet. Jag skall fanimej ta lite bilder själv, så att det finns till framtida bruk, så duva på ordentligt nu Ansjo-Mannen!
          Pia, kanske kan vi få oss en thai-frukost innan solen går upp och vi drar till Deutschlandt..?
          Ursprungligen postat av ansjo
          Blir det något kvar så visst... men vete fasen om det inte smäller högre med kaffe och macka kl 05 på morgonen.

          Lät frestande men tror det får bli en kopp kaffe och macka vid femtiden på morgonen
          /PIA

          Jag är medlem i NCS - föreningen för dig som tycker om ciklider!

          Kommentar

          • PiaJo

            • August 2009
            • 13001

            Ta nu bilder Mats så jag får se hur karet ser ut, det kommer ju att vara släckt när jag kommer
            /PIA

            Jag är medlem i NCS - föreningen för dig som tycker om ciklider!

            Kommentar

            • Mats Bryzell

              • February 2007
              • 18956

              Ursprungligen postat av PiaJo
              Ta nu bilder Mats så jag får se hur karet ser ut, det kommer ju att vara släckt när jag kommer
              Taget!

              Kommentar

              • ansjo
                • November 2005
                • 29967

                Kollade in tuben, hittade dessa skönheter http://www.youtube.com/watch?v=mh9hfftvJKI
                /Anders

                Medlem i NCS - givetvis!

                Kommentar

                • Einarsson
                  • May 2012
                  • 2956

                  Det var en cool fiirre.
                  350L Diskus

                  Kommentar

                  • flygrc
                    • June 2006
                    • 2755

                    Du har ju näsa för ovanligare fiskar , med andra ord , fortsatt koll på din tråd
                    https://www.zoopet.com/forum/showthread.php?t=159029
                    Nr 11.. Infinity 153, 900 l blivande SA.

                    Kommentar

                    • PiaJo

                      • August 2009
                      • 13001

                      Ursprungligen postat av ansjo
                      Kollade in tuben, hittade dessa skönheter http://www.youtube.com/watch?v=mh9hfftvJKI
                      Härlig tjej det där
                      /PIA

                      Jag är medlem i NCS - föreningen för dig som tycker om ciklider!

                      Kommentar

                      • ansjo
                        • November 2005
                        • 29967

                        Ett VF par av dessa ska jag hämta upp i Danmark i slutet på månaden, och det roliga var att jag köpte grisen i säcken. Men så hittade jag filmen, och ångrar mig definitivt inte trots ett hyffsat hål i plånboken...
                        Ovanliga fiskar lär det nog bli i veckan, då årets Tysklandsresa går av stapeln. Nu börjar man längta redigt.
                        /Anders

                        Medlem i NCS - givetvis!

                        Kommentar

                        • PiaJo

                          • August 2009
                          • 13001

                          Ursprungligen postat av ansjo
                          Ett VF par av dessa ska jag hämta upp i Danmark i slutet på månaden, och det roliga var att jag köpte grisen i säcken. Men så hittade jag filmen, och ångrar mig definitivt inte trots ett hyffsat hål i plånboken...
                          Ovanliga fiskar lär det nog bli i veckan, då årets Tysklandsresa går av stapeln. Nu börjar man längta redigt.

                          Ja, och som vanligt är jag snart packad och klar

                          skall bli trevligt att få se dina sen
                          /PIA

                          Jag är medlem i NCS - föreningen för dig som tycker om ciklider!

                          Kommentar

                          • Einarsson
                            • May 2012
                            • 2956

                            Har du köpt dom av privatperson eller något företag?
                            350L Diskus

                            Kommentar

                            • ansjo
                              • November 2005
                              • 29967

                              Ursprungligen postat av Einarsson
                              Har du köpt dom av privatperson eller något företag?
                              Privatperson med bra kontakter gissar jag på. Det är en kompis i Göteborg som skött kontakten, och även Pia ska haka med på även denna resan...
                              /Anders

                              Medlem i NCS - givetvis!

                              Kommentar

                              • PiaJo

                                • August 2009
                                • 13001

                                Det skall jag och det skall bli trevligt den resan med, har mycket kul framöver att se framemot
                                Jag kanske hittar nån godbit jag med
                                /PIA

                                Jag är medlem i NCS - föreningen för dig som tycker om ciklider!

                                Kommentar

                                Arbetssätt...