720 liter Akvastabil

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • ansjo
    • November 2005
    • 29967

    Eller skydd mellan finölet?
    /Anders

    Medlem i NCS - givetvis!

    Kommentar

    • ansjo
      • November 2005
      • 29967

      Jag beställde två nya rör i min lokala Arkenbutik, och döm om min förvåning då de ringde igår och meddelade att de kommit. Inte många gånger affärer ringer när de sagt, så ett pluspoäng där!
      Nu har avfuktaren troligen gjort vad den kan med vardagsrummet, och ommöbleringen blir troligen på fredag innan jag jobbar natthelg. Börjar bli lite sugen på att dra igång nu, och oflytet bör vara över...hoppas jag.
      /Anders

      Medlem i NCS - givetvis!

      Kommentar

      • Mats Bryzell

        • February 2007
        • 18956

        Ursprungligen postat av ansjo
        Jag beställde två nya rör i min lokala Arkenbutik, och döm om min förvåning då de ringde igår och meddelade att de kommit. Inte många gånger affärer ringer när de sagt, så ett pluspoäng där!
        Nu har avfuktaren troligen gjort vad den kan med vardagsrummet, och ommöbleringen blir troligen på fredag innan jag jobbar natthelg. Börjar bli lite sugen på att dra igång nu, och oflytet bör vara över...hoppas jag.
        Gôtt! Ja, nu får det vara bra med oflyt!

        Kommentar

        • PiaJo

          • August 2009
          • 13001

          Ursprungligen postat av ansjo
          Jag beställde två nya rör i min lokala Arkenbutik, och döm om min förvåning då de ringde igår och meddelade att de kommit. Inte många gånger affärer ringer när de sagt, så ett pluspoäng där!
          Nu har avfuktaren troligen gjort vad den kan med vardagsrummet, och ommöbleringen blir troligen på fredag innan jag jobbar natthelg. Börjar bli lite sugen på att dra igång nu, och oflytet bör vara över...hoppas jag.
          jepp, det bestämmer vi här och nu, nu får det vara bra! För nu har Anders fått sin beskärda del av oflyt.
          Så..då var det kirrat, nu blir det inget mer av denna sortens oflyt nu blir det bara ett stort flyt framöver
          Senast redigerad av PiaJo; 21 August 2013, 17:49.
          /PIA

          Jag är medlem i NCS - föreningen för dig som tycker om ciklider!

          Kommentar

          • Bluewing

            • August 2012
            • 10522

            720 liter Akvastabil

            Jag röstar också för maximalt flyt, flow, tur och allmänt lyckade händelser framöver för Anders
            Juwel Vision Sällskapsakvarium 180L , Juwel Vision 450L Diskus, Juwel Vision 450L Asien/Oceanien
            Juwel Lido 120

            Kommentar

            • ansjo
              • November 2005
              • 29967

              Det tackar jag för!
              /Anders

              Medlem i NCS - givetvis!

              Kommentar

              • Bluewing

                • August 2012
                • 10522

                720 liter Akvastabil

                Så när det nu kommer att gå himla bra vet du ju vilka du ska tacka
                Juwel Vision Sällskapsakvarium 180L , Juwel Vision 450L Diskus, Juwel Vision 450L Asien/Oceanien
                Juwel Lido 120

                Kommentar

                • ansjo
                  • November 2005
                  • 29967

                  Jodå, men om det går åt pipan då? Alla som inte säger något kanske?
                  /Anders

                  Medlem i NCS - givetvis!

                  Kommentar

                  • Bluewing

                    • August 2012
                    • 10522

                    720 liter Akvastabil

                    Ja men då är det vårt fel förstås
                    Juwel Vision Sällskapsakvarium 180L , Juwel Vision 450L Diskus, Juwel Vision 450L Asien/Oceanien
                    Juwel Lido 120

                    Kommentar

                    • Inger H

                      • December 2008
                      • 11247

                      Jag har inte läst så noga dom närmaste dagarna Anders, men ditt oflyt borde väl vara över nu.

                      //Inger
                      "Felix qui potuit rerum cognoscere tempus" - Lycklig är den som förstår händelsers orsaker.

                      Kommentar

                      • ansjo
                        • November 2005
                        • 29967

                        Mmm, man tycker det...
                        /Anders

                        Medlem i NCS - givetvis!

                        Kommentar

                        • c90368

                          • September 2006
                          • 5973

                          Kan konstatera att det nog är ett halvår sedan jag gick in på forumets huvudsida och tittade. Har bara hängt med på gamla trådar som kommer via mailen. Så den här har jag missat fram tills nu, men nu är jag med och kollar
                          Med goda idéer är det som med svamp; där man hittar en finns det ofta flera
                          http://www.youtube.com/user/c90368
                          /Maths

                          Kommentar

                          • ansjo
                            • November 2005
                            • 29967

                            Ursprungligen postat av c90368
                            Kan konstatera att det nog är ett halvår sedan jag gick in på forumets huvudsida och tittade. Har bara hängt med på gamla trådar som kommer via mailen. Så den här har jag missat fram tills nu, men nu är jag med och kollar
                            Trevligt att höra, Maths!
                            /Anders

                            Medlem i NCS - givetvis!

                            Kommentar

                            • ansjo
                              • November 2005
                              • 29967

                              Äntligen, idag har jag möblerat om i vardagsrummet, och ordnat till akvariet så det står på sin plats och i våg!
                              /Anders

                              Medlem i NCS - givetvis!

                              Kommentar

                              • Bluewing

                                • August 2012
                                • 10522

                                Grattis Anders. Äntligen på G. Hört nåt om när det kan funka med dina Diskusar?
                                Juwel Vision Sällskapsakvarium 180L , Juwel Vision 450L Diskus, Juwel Vision 450L Asien/Oceanien
                                Juwel Lido 120

                                Kommentar

                                Arbetssätt...