Nu har man monterat på nästa ställning med. Blir snygg när allt blir färdigt. Ska se om jag får upp lite belysning i denna ställning innan helgen är slut .
Ser snyggt och bra ut Lancer. De Resun luftpumparna du har på bild är riktigt trevliga att använda sig utav till luftdrivna ställningar. Tysta, driftsäkra och hyffsat billiga i inköp.
Jag kan inte riktigt hålla mig från bygget. Så gasar på. Belysning och alla luft kranar fixat i denna ställbingen .och nu åker alla kar in med efter en grov städning ute .
Man har ju en del kar i garager att gå igenom sen bär allt är klart.
Tackar för alla kommentarer det hjälp till att köra på fast det kan vara svårt ibland .
Trist med läckande akvarium. Men se det positivt, du var där och upptäckte det tidigt. Värre är det att komma hem till blöta golv och torra fiskar. Börjar se riktigt spännande ut med dina ställningar och alla akvarium. Helt klart intressant med en träff hos dig som Ekenberg var inne på
Trist med läckande akvarium. Men se det positivt, du var där och upptäckte det tidigt. Värre är det att komma hem till blöta golv och torra fiskar. Börjar se riktigt spännande ut med dina ställningar och alla akvarium. Helt klart intressant med en träff hos dig som Ekenberg var inne på
ja det är skönt att man såg det
Ja känner att detta kommer bli riktigt bra när allt är på.sin plats. Sen skulle det vara trevligt med en träff här med kanske. Men har någon vägran förbi så är man alltid välkommen.
Får bjud på lite fisk bilder idag. Måste njuta lite med i allat kaos. Dessa snygg Guppy kommer jag köra på sen. En har jag en grupp med Corydoras Eques som jag ska försöka mig på att odla på lite
Kommentar