Projekt vintermörker (utökad)

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • PiaJo

    • August 2009
    • 13001

    Ursprungligen postat av Mathias Nilsson
    Vilka här åker ner till Malmö i april? Jag tänkte åka ner och ställa ut ett nano på Aquatic Green Art. Jag inväntar bara lite riktlinjer från Malmö-Daniel sen skall det dras igång ett kar här hemma. Fick ju lite roliga saker när jag tog hem tävlingen på Facebook

    [ATTACH=CONFIG]65527[/ATTACH]

    Jag räknar ju med att få träffa Blåvingen, Kjell, Ansjo och flera härifrån där nere? Diskusorgie är det ju och det måste ju locka en jäkla massa folk..
    Kul, så skall bli spännande att få se denna skapelsen, jag skall dit
    /PIA

    Jag är medlem i NCS - föreningen för dig som tycker om ciklider!

    Kommentar

    • ettfettbranamn
      • December 2010
      • 3424

      Som det ser ut kommer även jag och några andra vara där.. Vi ställer upp en liten burk med rovfisk och visar att vi finns ska bli jävligt kul att titta på andra kar också självklart jag ska rodda lite i helgen för att få allting att klaffa.. Vi är ju rätt få i Skåne just men vi ska göra vårt bästa..
      Dådet utfördes av en ensam galning och hans sympatisörer..

      Normaliseringsprocessen..
      (Kommunicerar enbart i tankevurpor)

      Kommentar

      • Mathias Nilsson
        • July 2011
        • 6552

        Ursprungligen postat av Kjell Fohrman
        Jag åker definitivt ner - det skall bli kul. Skall ju också vara domare i nanotävlingen
        Spännande Kjell! Jag hoppas att de "breddar" nano-klassen lite så att det blir ett lite bredare spann. Formatet på 18-litarna är ju inte jätteroligt egentligen men blir beslutet sådant så får jag skaffa mig ett likadant helt enkelt. Ner ska jag i vilket fall, är vi fler så blir automatiskt nivån lite högre
        http://mathiasaquariums.blogspot.se/

        "Konsten att tråka ut är konsten att säga allt" - Dante

        Kommentar

        • Mathias Nilsson
          • July 2011
          • 6552

          Ursprungligen postat av ettfettbranamn
          Som det ser ut kommer även jag och några andra vara där.. Vi ställer upp en liten burk med rovfisk och visar att vi finns ska bli jävligt kul att titta på andra kar också självklart jag ska rodda lite i helgen för att få allting att klaffa.. Vi är ju rätt få i Skåne just men vi ska göra vårt bästa..
          Fett Jonte!
          http://mathiasaquariums.blogspot.se/

          "Konsten att tråka ut är konsten att säga allt" - Dante

          Kommentar

          • ansjo
            • November 2005
            • 29967

            Ursprungligen postat av Mathias Nilsson
            Vilka här åker ner till Malmö i april? Jag tänkte åka ner och ställa ut ett nano på Aquatic Green Art. Jag inväntar bara lite riktlinjer från Malmö-Daniel sen skall det dras igång ett kar här hemma. Fick ju lite roliga saker när jag tog hem tävlingen på Facebook

            [ATTACH=CONFIG]65527[/ATTACH]

            Jag räknar ju med att få träffa Blåvingen, Kjell, Ansjo och flera härifrån där nere? Diskusorgie är det ju och det måste ju locka en jäkla massa folk..
            Jag åker dit redan på onsdagen och hjälper till att sätta upp NCS monter, men åker hem redan på fredag kväll. Råkade köpa biljetter till Thailand så vi åker redan på lördagen...
            /Anders

            Medlem i NCS - givetvis!

            Kommentar

            • KristianE
              • April 2012
              • 1443

              Jag har som målsättning att ta mig ner. Var ju bara det där med boende, i värsta fall får man väl sova i bilen... (Om det nu blir någon sömn).
              //Kristian
              Följ mitt 1440l SA projekt på
              http://www.zoopet.com/forum/showthre...=152415&page=2

              Kommentar

              • ettfettbranamn
                • December 2010
                • 3424

                Haha.. fan vad fett! Jozi81 ska också ner.. kanske tom ödlekungen joakim lundgren som jag vet huserar i hyfsad trakt..

                Hhelt plötsligt har vi ett jävligt trevligt gäng för att dricka öl och då räknar man inte ens rovfisk folket varav många är riktigt trevlig eller nya bekantskaper..
                Dådet utfördes av en ensam galning och hans sympatisörer..

                Normaliseringsprocessen..
                (Kommunicerar enbart i tankevurpor)

                Kommentar

                • Mathias Nilsson
                  • July 2011
                  • 6552

                  Projekt vintermörker (utökad)

                  Försökte prata med Daniel igår men han lekte krig. Han har ju riktiga spelpjäser, lätt att det slår min x-box! Efter det var det nog fotboll...

                  Jag ska boka hotell i helgen tänkte jag, det blir jag och en bra kamrat som åker ner.
                  http://mathiasaquariums.blogspot.se/

                  "Konsten att tråka ut är konsten att säga allt" - Dante

                  Kommentar

                  • jozi81
                    • January 2011
                    • 917

                    Projekt vintermörker (utökad)

                    Ska så djävla dit!
                    Känns bara som att helgen inte kommer räcka till...
                    Måste se om jag kan komma loss tidigare, skulle vara roligt att vara med och stoppa upp rovburken
                    Kanske kan köpa med någon svart/vit pannkaka på uppvägen om vi nu bilar, som är tanken xd

                    Kommentar

                    • ettfettbranamn
                      • December 2010
                      • 3424

                      Mm.. vore jävligt uppskattat skulle jag tro! Splash och gudfarsan är ju rätt ensamma danskar och även om många säger att de ska hjälpa till brukar det ju alltid bli bortfall.. jag tar ledigt fredag-måndag..
                      Dådet utfördes av en ensam galning och hans sympatisörer..

                      Normaliseringsprocessen..
                      (Kommunicerar enbart i tankevurpor)

                      Kommentar

                      • Mathias Nilsson
                        • July 2011
                        • 6552

                        Går det ens att bila hemifrån dig? Det är ju förti tusen miljarder mil bort

                        Klicka på bilden för större version

Namn: Skärmavbild 2013-11-27 kl. 23.01.41.png
Visningar: 1
Storlek: 13,4 KB
ID: 2154929

                        Ursprungligen postat av jozi81
                        Ska så djävla dit!
                        Känns bara som att helgen inte kommer räcka till...
                        Måste se om jag kan komma loss tidigare, skulle vara roligt att vara med och stoppa upp rovburken
                        Kanske kan köpa med någon svart/vit pannkaka på uppvägen om vi nu bilar, som är tanken xd
                        Senast redigerad av Mathias Nilsson; 27 November 2013, 21:57.
                        http://mathiasaquariums.blogspot.se/

                        "Konsten att tråka ut är konsten att säga allt" - Dante

                        Kommentar

                        • jozi81
                          • January 2011
                          • 917

                          Projekt vintermörker (utökad)

                          Ursprungligen postat av ettfettbranamn
                          Mm.. vore jävligt uppskattat skulle jag tro! Splash och gudfarsan är ju rätt ensamma danskar och även om många säger att de ska hjälpa till brukar det ju alltid bli bortfall.. jag tar ledigt fredag-måndag..
                          Tror jag blockar torsdag-måndag..
                          Mm Mathias, lite så faktiskt...kommer nog jobba i Stockholm till torsdagen, så kanske åka därifrån
                          Vill ju köpa Micke Ahlinrockor på vägen upp, känner att jag måste börja rita på ett logistikschema..

                          Kommentar

                          • Mathias Nilsson
                            • July 2011
                            • 6552

                            Projekt vintermörker (utökad)

                            Ursprungligen postat av jozi81
                            Tror jag blockar torsdag-måndag..
                            Mm Mathias, lite så faktiskt...kommer nog jobba i Stockholm till torsdagen, så kanske åka därifrån
                            Vill ju köpa Micke Ahlinrockor på vägen upp, känner att jag måste börja rita på ett logistikschema..
                            När ska du börja bygga karet till valparna då?

                            Jag är i alla fall klar för utställningen nu, det blir ett aquatic nature cocoon 6. Christian Brams likaså, fast han ställer upp med ett mindre kar i den riktiga nanotävlingen.

                            Det ska bli roligt att träffa er alla, faktiskt
                            http://mathiasaquariums.blogspot.se/

                            "Konsten att tråka ut är konsten att säga allt" - Dante

                            Kommentar

                            • ettfettbranamn
                              • December 2010
                              • 3424

                              Han? Bygga? Haaha..
                              Dådet utfördes av en ensam galning och hans sympatisörer..

                              Normaliseringsprocessen..
                              (Kommunicerar enbart i tankevurpor)

                              Kommentar

                              • Mathias Nilsson
                                • July 2011
                                • 6552

                                Ursprungligen postat av ettfettbranamn
                                Han? Bygga? Haaha..
                                När ska Jonte bygga ett fett kar då? Är det en bättre fråga?
                                http://mathiasaquariums.blogspot.se/

                                "Konsten att tråka ut är konsten att säga allt" - Dante

                                Kommentar

                                Arbetssätt...