Härligt att se de som startade discus-suget men i ärlighetens namn så gillar jag dina nya bättre
Förstår mycket väl att du gillar dom nya bättre . Fast då, när allt började för hundra år sedan känns det som, med mina allra första diskusar så var dom gudans vackra .
//Inger
"Felix qui potuit rerum cognoscere tempus" - Lycklig är den som förstår händelsers orsaker.
Jag tycker de är vackra, ibland är det en välsignelse med ett nybörjar öga Tycker synd om dig med din fisk förlust, det kör glädjen i botten när det strular. Hopas det snart blir bättre!
Juwel trigon 190 liter, nystartat. Här bor Venestus, Lombardoi, Socolofi och min mal Malte som är en Ancistrus.
Jag tycker de är vackra, ibland är det en välsignelse med ett nybörjar öga Tycker synd om dig med din fisk förlust, det kör glädjen i botten när det strular. Hopas det snart blir bättre!
Ja Juni, efter alla nybörjarfiskar som dom flesta av oss skaffar så var dessa Diskusar riktiga guldkorn .
Vi får se om småfiskarna som är kvar klarar nematolbehandling nr.2
//Inger
"Felix qui potuit rerum cognoscere tempus" - Lycklig är den som förstår händelsers orsaker.
Jag tycker också att det är skoj att se tillbaka och titta på bilderna, kul att ni också gillar det . Inte så konstigt egentligen att jag trånar igen efter dessa vackra små ciklider - trånar faktiskt jättemycket .
Killis75; den finns i artregistret, det är en Ap. Viejita/Macmasteri, vilken av dessa två det är vet jag inte. När detta foto togs så hade jag ingen avancerad kamera dessutom var jag en urusel fotograf . Så den här apisen på mitt foto har alldeles för mycket färg (rött), inte alls så konstigt att du inte hittade den.
//Inger
Kommentar