Mot nya mål med dvärgciklider...å lite annat

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg

  • Ekenberg
    svarade
    Underbara Inger, det är värt så mycket när man kan stå och välja själv. Jättefina

    Lämna en kommentar:


  • Rufus
    svarade
    Så vackra små godingar! Varit på min önskelista länge men aldrig blivit några-än. Fina Cryptos dom simmar kring. Lycka till med de små liven!

    Lämna en kommentar:


  • Nando
    svarade
    Verkligen jättefina fjärilar!

    Lämna en kommentar:


  • Mats Bryzell
    svarade
    Ursprungligen postat av Inger H
    Nej Mats dom är odlade. VF hade jag fått beställa, men nu när jag för en gång skull kunde köpa direkt från butiken och välja själv så blev det odlade
    Bara hoppas att jag valde rätt.
    //Inger
    Visst har du valt rätt. Du fick titta på fiskarna innan du köpte - jättebra!

    Lämna en kommentar:


  • Inger H
    svarade
    Ursprungligen postat av Mats Bryzell
    Jädrar vad fina dom är! Kul!
    Är dessa VF?
    Nej Mats dom är odlade. VF hade jag fått beställa, men nu när jag för en gång skull kunde köpa direkt från butiken och välja själv så blev det odlade
    Bara hoppas att jag valde rätt.

    //Inger

    Lämna en kommentar:


  • Mats Bryzell
    svarade
    Jädrar vad fina dom är! Kul!
    Är dessa VF?

    Lämna en kommentar:


  • Inger H
    svarade
    Några bilder av diverse kvalitet på nykomlingarna som just har käkat svarta mygg/cyklops, mums det gillade dom. Från att ha varit riktigt bleka igår så har färgerna kommit mer å mer idag. Dom håller verkligen ihop dessa sex - nästan snudd på att dom "stimmar". Ska bli kul att följa framöver vad som händer när "stimmet" blir upplöst .

    Klicka på bilden för större version

Namn: IMG_8318.JPG
Visningar: 139
Storlek: 471,3 KB
ID: 2378664Klicka på bilden för större version

Namn: IMG_8323.JPG
Visningar: 140
Storlek: 424,7 KB
ID: 2378668Klicka på bilden för större version

Namn: IMG_8325.JPG
Visningar: 143
Storlek: 281,9 KB
ID: 2378666Klicka på bilden för större version

Namn: IMG_8328.JPG
Visningar: 152
Storlek: 253,0 KB
ID: 2378667
    Bifogade filer

    Lämna en kommentar:


  • Inger H
    svarade
    Ursprungligen postat av Bluewing
    Ja Mats kan verkligen lyfta oss till nya höjder. Nu är vi ju en del som läst detta (bindande) löfte
    Hmmm, lite ironisk där läser jag Johnny

    //Inger

    Lämna en kommentar:


  • Bluewing
    svarade
    Och jag gillar verkligen att den gillas.

    Lämna en kommentar:


  • Inger H
    svarade
    Ursprungligen postat av Bluewing
    Jag tänker som jag skrev till Thomas tidigare att vi mår bra av att utmana oss en del. Tycker det gäller särskilt för dig, Inger, då du slitit kopiöst med ett vatten förut där du trots detta nått ibland fantastiska resultat. Så du är verkligen duktig. Nu när du har ett slags guldläge med ett genuint bra vatten så behöver du testa om en del vägar som förr (läs med förra vattnet) varit i det närmaste omöjliga. Så Fjärilar ser jag som perfekt uppvärmning.
    Ville bara veta din åsikt, så tack för den - gillas

    //Inger

    Lämna en kommentar:


  • Bluewing
    svarade
    Ursprungligen postat av Inger H

    Undrar hur du tänker som Johnny när jag vill ha dessa så "svåra"? Känner ju dig lite, så förmodligen har du undrat lite - eller?

    //Inger
    Jag tänker som jag skrev till Thomas tidigare att vi mår bra av att utmana oss en del. Tycker det gäller särskilt för dig, Inger, då du slitit kopiöst med ett vatten förut där du trots detta nått ibland fantastiska resultat. Så du är verkligen duktig. Nu när du har ett slags guldläge med ett genuint bra vatten så behöver du testa om en del vägar som förr (läs med förra vattnet) varit i det närmaste omöjliga. Så Fjärilar ser jag som perfekt uppvärmning.

    Lämna en kommentar:


  • Inger H
    svarade
    Ursprungligen postat av Bluewing
    Ja Mats kan verkligen lyfta oss till nya höjder. Nu är vi ju en del som läst detta (bindande) löfte
    Läs föregående inlägg!

    //Inger

    Lämna en kommentar:


  • Bluewing
    svarade
    Ursprungligen postat av Inger H

    Du är väl en peppkompis utan dess like Mats . Nope baby-Mats, jag kommer icke nicke att röja i baljan! Låt stå kommer att gälla...länge
    Blir så spännande det här projektet med fjärilar.

    //Inger
    Ja Mats kan verkligen lyfta oss till nya höjder. Nu är vi ju en del som läst detta (bindande) löfte

    Lämna en kommentar:


  • Inger H
    svarade
    Ursprungligen postat av Bluewing
    Så härligt med Fjärilsciklider en art som är i nivå med Diskus fast i mindre storlek. Så vackra så man dånar. Ska bli så roligt att läsa om hur ni får det med varandra. Pirret i tråden har ökat betänkligt.
    Undrar hur du tänker som Johnny när jag vill ha dessa så "svåra"? Känner ju dig lite, så förmodligen har du undrat lite - eller?

    //Inger

    Lämna en kommentar:


  • Inger H
    svarade
    Ursprungligen postat av Mats Bryzell
    Hoppas!?!
    Du gör rätt!
    Håll temp, ge fjärilarna varierad kost (som du ju redan gör), and, please baby honey, please - with sugar on top - inte i och röj i baljan (om du nu skulle få för dig det av någon outgrundlig anledning). Bara, griffeltavlemässigt, låt stå! OK?
    Nu skall de där jädrans fjärilarna få mysa till det redigt ordentligt i ditt fina kar!
    Du är väl en peppkompis utan dess like Mats . Nope baby-Mats, jag kommer icke nicke att röja i baljan! Låt stå kommer att gälla...länge
    Blir så spännande det här projektet med fjärilar.

    //Inger

    Lämna en kommentar:

Arbetssätt...