om än liiite långsamare takt =) man har ju märkt upp trådar man följer så man vet ju om man får svar =) eller något händer
Allmänt meddelande
Kollapsa
No announcement yet.
Mot nya mål med dvärgciklider...å lite annat
Kollapsa
X
-
Ursprungligen postat av Inger H Visa inläggJa Eva det tycker jag verkligen att ni gör. Så forumet kommer att fortsätta som vanligt tror jag jag, och några få av oss "gamlingar" hänger ju trots allt fortfarande med...
.
//IngerMin projekttråd: https://www.zoopet.com/forum/forum/-...rikansk-biotop
Kommentera
-
Idag har jag beställt en fiskart som jag aldrig har haft någonsin. Återkommer i nästa vecka "grisen i säcken" som vanligt. Jag vill se först i vilken kondition - innan jag berättar.
Den sista beställningen var ingen hit, hoppas att inte denna är lika bedrövlig.
//Inger"Felix qui potuit rerum cognoscere tempus" - Lycklig är den som förstår händelsers orsaker.
Kommentera
-
Ursprungligen postat av Inger H Visa inläggIdag har jag beställt en fiskart som jag aldrig har haft någonsin. Återkommer i nästa vecka "grisen i säcken" som vanligt. Jag vill se först i vilken kondition - innan jag berättar.
Den sista beställningen var ingen hit, hoppas att inte denna är lika bedrövlig.
//IngerMin projekttråd: https://www.zoopet.com/forum/forum/-...rikansk-biotop
Kommentera
-
Ursprungligen postat av KJE Visa inlägg
Spännande, när dyker den upp?
//Inger"Felix qui potuit rerum cognoscere tempus" - Lycklig är den som förstår händelsers orsaker.
Kommentera
-
Ursprungligen postat av Bluewing Visa inläggHur många beställde du?.
Arten som beställdes idag, så är antalet 2+2
//Inger
"Felix qui potuit rerum cognoscere tempus" - Lycklig är den som förstår händelsers orsaker.
Kommentera
-
Ursprungligen postat av Bluewing Visa inläggOk fru secret service. Man får la vänta då.
Jag hämtade ju dessa igår och deras rätta färg har inte visat sig ännu - tålamod Johnny.
Kommentera
-
Ursprungligen postat av PiaJo Visa inläggSpännande, väntar med spänning!
skriver inte så ofta men läser nästan allt ni skriver omfår zoopet abstinens om jag inte varit inne på några dagar
Kommentera
-
Ursprungligen postat av Inger H Visa inlägg
Jag vill bara se att mitt vatten kommer att fungera till dessa snyggisar. Så, om jag visar bilder och allt går snett så blir jag ju så jäkla besviken.
Jag hämtade ju dessa igår och deras rätta färg har inte visat sig ännu - tålamod Johnny.
//Inger
Kommentera
Kommentera