175L SA kub

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg

  • Luddson
    svarade
    Har också svårt för det gröna, skulle nog kört som sagt innan något brunt (naturligt).
    eller lite ljusare mer naturellt http://www.pwss.se/product.php?produ...at=1257&page=1

    Tycker förövrigt att du har gjort ett grymt jobb

    Lämna en kommentar:


  • MrH
    svarade
    Ursprungligen postat av Stefan_olausson
    Har du någon bild eller så där du fått din insperation i från, blir lite lättare att ge kritik då. Som van figurmålare så får jag frågor om hur man skapar liv i det man målar. Mitt råd är lager, på lager. Många tunna lager ger mer livfullt utsende. Sedan så tänk på att träd sällan är helt bruna, finns både vitt, svart, ljusbrunt osv osv. Tycker du har gjort ett bra jobb än så länge men med lite fin fixande så blir den helt perfekt!
    nja har gjort det helt ur huvet så att säga.
    mjo, ska lägga i lite svart å vit å lite mera brunt i stammen, sen måste ja göra nått åt den gröna.. inte alls nöjd med den färgen.. kanske försöka få den lite mera mot mossgrön...

    Lämna en kommentar:


  • MrH
    svarade
    Ursprungligen postat av Moving Waves
    Överlag tjusigt men jag har lite svårt för det gröna, ser lite ut som artificiell cyano. Kanske hellre något ljusare, typ brungult där? Men det är bara min smak, kör så som du själv gillar det, det är du som ska se karet.
    håller med du, är inte häller riktigt nöjd med det gröna, får se om ja låter det gå över till lite brunare istället.
    tack för input =)

    Lämna en kommentar:


  • Stefan_olausson
    svarade
    Har du någon bild eller så där du fått din insperation i från, blir lite lättare att ge kritik då. Som van figurmålare så får jag frågor om hur man skapar liv i det man målar. Mitt råd är lager, på lager. Många tunna lager ger mer livfullt utsende. Sedan så tänk på att träd sällan är helt bruna, finns både vitt, svart, ljusbrunt osv osv. Tycker du har gjort ett bra jobb än så länge men med lite fin fixande så blir den helt perfekt!

    Lämna en kommentar:


  • Moving Waves
    svarade
    Överlag tjusigt men jag har lite svårt för det gröna, ser lite ut som artificiell cyano. Kanske hellre något ljusare, typ brungult där? Men det är bara min smak, kör så som du själv gillar det, det är du som ska se karet.

    Lämna en kommentar:


  • skoda-15
    svarade
    syrran målade min bakgrund och hon la in lite guld o brunt och det blév skit bra.din bakgrund blev skit snygg
    Senast redigerad av skoda-15; 23 November 2011, 18:44.

    Lämna en kommentar:


  • MrH
    svarade
    Ursprungligen postat av hannesc
    tjaa lite ljusbrunt här o där kanske? sen med alger på kommer det bli bättre!
    mjo, nu ser den lite mörkare ut på bilden än den egentligen är men absolut, måste dit med lite ljusare brunt så att det bruna sticker ut mera.

    åter kommer under morron dagen med resultat.

    Lämna en kommentar:


  • MrH
    svarade
    Ursprungligen postat av drlavey
    Well... jag gillar det!
    tack.

    Lämna en kommentar:


  • hannesc
    svarade
    tjaa lite ljusbrunt här o där kanske? sen med alger på kommer det bli bättre!

    Lämna en kommentar:


  • drlavey
    svarade
    Well... jag gillar det!

    Lämna en kommentar:


  • MrH
    svarade
    är inte alls helt nöjd :/ men kan inte sätta fingret på vad som är fel... för mycke grönt å för lite brunt?


    Klicka på bilden för större version

Namn: IMG_1568.jpg
Visningar: 1
Storlek: 169,4 KB
ID: 2137410

    Klicka på bilden för större version

Namn: IMG_1569.jpg
Visningar: 1
Storlek: 157,9 KB
ID: 2137411

    Klicka på bilden för större version

Namn: IMG_1570.jpg
Visningar: 1
Storlek: 179,7 KB
ID: 2137412

    Klicka på bilden för större version

Namn: IMG_1574.jpg
Visningar: 1
Storlek: 171,2 KB
ID: 2137413

    Klicka på bilden för större version

Namn: IMG_1575.jpg
Visningar: 1
Storlek: 174,5 KB
ID: 2137414

    Klicka på bilden för större version

Namn: IMG_1576.jpg
Visningar: 1
Storlek: 189,7 KB
ID: 2137415

    Lämna en kommentar:


  • MrH
    svarade
    =)

    Lämna en kommentar:


  • källebacken
    svarade
    badrum är faktiskt ett rum jag glömt att man också kan ha akvarium i

    Lämna en kommentar:


  • MrH
    svarade
    å så en liten sneak peak på mitt kommande badrums projekt.

    Klicka på bilden för större version

Namn: IMG_1545.jpg
Visningar: 1
Storlek: 97,4 KB
ID: 2137408

    Lämna en kommentar:


  • MrH
    svarade
    tank you =)

    Lämna en kommentar:

Arbetssätt...