Kommer du ihåg när du sa åt mig Mats, att låsa in bakteriekulturer å vattenberedningsmedel...dom står fortfarande inlåsta. Så jag tänker lyssna på dig nu också. Jag ÄR en sån där "som vill ordna och ställa till rätta" - men det blir ingen ordning ändå. Skönt att det finns två "gamla rävar" som orkar läsa min tråd å svara. Nu ska jag bli lite "slarvig"!!
I 225-liters apistokaret, finns inga alger - kanske några prickar på anubiasen. Växterna (kommer inte på namnet just nu), som Anders skickade till mig skjuter t.o.m. sidoskott - dom trivs inte alls i det andra karet - även cryptisarna växer. Fast okey då - där har jag faktiskt varit lite "slarvig", eftersom det går yngel där. Såå, det karet ligger på plus.
//Inger
I 225-liters apistokaret, finns inga alger - kanske några prickar på anubiasen. Växterna (kommer inte på namnet just nu), som Anders skickade till mig skjuter t.o.m. sidoskott - dom trivs inte alls i det andra karet - även cryptisarna växer. Fast okey då - där har jag faktiskt varit lite "slarvig", eftersom det går yngel där. Såå, det karet ligger på plus.
//Inger
Kommentar