Originally posted by PiaJo
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
"Tvättstugan"
Collapse
X
-
-
Originally posted by PiaJo View PostSamma sak härgillar dina stockbilder, blir nog gör bra med den som lite gömmen för malar och annat.
Leave a comment:
-
Originally posted by PiaJo View PostKan försöka fota fisken ikväll
Leave a comment:
-
Originally posted by PiaJo View PostJa, den nya hannen av de gröna är rent ut sagt drägelsnygg, ungefär som Jason Statham
Leave a comment:
-
Originally posted by PiaJo View PostNope, det är en odlingsvariant som som en naturform i utseendet
men jag har två andra viltformer här hemma, kommer bilder senare
bild på de gröna..
Leave a comment:
-
-
Originally posted by PiaJo View PostJa, men jag har inte dem kvar så det får bli hos den nya ägaren
men jag har andra sorter som jag hoppas på att få mycket yngel påDe gröna håller på för fullt med detta, har många yngel nu
Leave a comment:
-
Ja, men jag har inte dem kvar så det får bli hos den nya ägaren
men jag har andra sorter som jag hoppas på att få mycket yngel påDe gröna håller på för fullt med detta, har många yngel nu
Leave a comment:
-
Originally posted by PiaJo View PostJa, minst sagt stora rackare, hade jag vetat detta så hade jag inte ropat in demmen de har flyttat nu till en som har större kar så där får de det nog säkerligen bra, hannen var nog uppåt 15 cm, så de hade blivit för stora för mitt 220 kar.
Tyvärr attackerade adoketorna hannen och den stora honan rejält så hannen dog och honan sargades rejält men henne och de andra honorna fick jag upp innan det var för sent som tur var.
Så till svaret på din frågaja det är dem på bilden
jag sitter på kontoret och längtar ut.... må gott för mig med
Ok, då vet jag. Synd att adoketorna var på dom så hårt, men dom ynglar säkert av sig så det kommer nya.
Leave a comment:
-
Originally posted by Mats Bryzell View PostSitter ute i solskenet med paddan, gôtt!
Anders berättade att det var ena stora rackare, några av svärdbärarna, är det dom på bilderna?
men de har flyttat nu till en som har större kar så där får de det nog säkerligen bra, hannen var nog uppåt 15 cm, så de hade blivit för stora för mitt 220 kar.
Tyvärr attackerade adoketorna hannen och den stora honan rejält så hannen dog och honan sargades rejält men henne och de andra honorna fick jag upp innan det var för sent som tur var.
Så till svaret på din frågaja det är dem på bilden
jag sitter på kontoret och längtar ut.... må gott för mig med
Leave a comment:
Leave a comment: