"Tvättstugan"

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg

  • Bluewing
    svarade
    Det måste ju vara fel. Har ju terroriserat forumet 7691 inlägg hittills och du har ju varit med längre än mig och kan ju spamma iväg ganska bra ibland. Gissar att räkneverket bara går till 10.000

    Lämna en kommentar:


  • Mats Bryzell
    svarade
    Ursprungligen postat av PiaJo
    jag har nog blivit nedgraderad.... nu har jag bara 6469 inlägg

    det är som åldern man blir bara yngre och yngre ju äldre man blir..
    Har du gjort som jag, rensat i inläggen?

    Lämna en kommentar:


  • PiaJo
    svarade
    Ursprungligen postat av PiaJo
    Nu är jag med 10.000-klubben.... i inlägg då

    jag har nog blivit nedgraderad.... nu har jag bara 6469 inlägg

    det är som åldern man blir bara yngre och yngre ju äldre man blir..

    Lämna en kommentar:


  • PiaJo
    svarade
    Ursprungligen postat av tonpet
    Finns inte nått tv program i hela världen som roligare att se än när det händer nått i karet.
    Nä.. Det håller jag med om fullständigt!

    Lämna en kommentar:


  • tonpet
    svarade
    Finns inte nått tv program i hela världen som roligare att se än när det händer nått i karet.

    Lämna en kommentar:


  • PiaJo
    svarade
    Tänk att man kan bli så "nördig" att man sitter och stirrar på en grotta där man vet att en Apistogrammahona finns och som har täckt till öppningen på och ler lite smått när man ser små tecken på att hon arbetar där inne för att hålla grottan stängd.
    Hannen cirklar över grottan och försöker hålla små, inte ont anande otocinclusar borta. De skulle bara veta vad som kommer sen när hon öppnar grottan och skall skydda sina små, då gäller det att de håller sig undan, då är hon inte nådig mot dem som kommer för nära.
    Det är väl detta som gjort att jag snöat in så totalt på Apistogramma, deras färger och olikheter, trots att de är samma släkte men så olika egentligen. Deras ynglevård är så härlig att se, ja cikliders ynglevård över lag är härlig och se

    nu skall jag gå ner och stirra lite till på grottan tror jag, det är skön avkoppling efter en stressig måndag på jobbet

    Lämna en kommentar:


  • PiaJo
    svarade
    Tack det var roligt att höra blir så glad när någon mer än jag tycker mina fiskar och utseende på karen

    Lämna en kommentar:


  • tonpet
    svarade
    Väldigt fina kar du har Pia, å vilka fina bilder och filmer på dina fiskar.

    Lämna en kommentar:


  • PiaJo
    svarade
    Se på den här lilla damen som har haft och göra idag, mina aningar om att det snart var lek var riktiga
    hon har verkligen grottat in sig, undrar om hon kommer få syrebrist men då kikar hon väl ut får jag hoppas...
    Bifogade filer

    Lämna en kommentar:


  • PiaJo
    svarade
    Mina grönlingar blir helt tossiga när det vankas mat



    Sen tror jag nog att en lilla gulsvarta Ap. Baenschi honan är redo för lite lek

    Lämna en kommentar:


  • PiaJo
    svarade
    Ursprungligen postat av Inger H
    Den där är en riktig snygging .

    //Inger
    Ja, de är snygga, köpte dem i Eskilstuna när jag var där för en månad sen. Det är långfenad kardinalfisk, brukar verkligen inte gilla långfenade varianter men dessa är helt ok, skitfräcka när de stänger upp sig för varandra

    Lämna en kommentar:


  • Inger H
    svarade
    Ursprungligen postat av PiaJo
    Så synd att fokuset kom så fel och att den blev suddig, tyckte den blev fräck trots det
    Den där är en riktig snygging .

    //Inger

    Lämna en kommentar:


  • PiaJo
    svarade
    Så synd att fokuset kom så fel och att den blev suddig, tyckte den blev fräck trots det
    Bifogade filer

    Lämna en kommentar:


  • PiaJo
    svarade
    Är det här som kallas för huvud-foting??
    Bifogade filer

    Lämna en kommentar:


  • PiaJo
    svarade
    Ursprungligen postat av åheim
    Gillar nr 4 skarpt!!!! Luftigt och helt underbart
    Ursprungligen postat av Likan
    Åh bilder på karen! Alltid lika trevligt. flera tummar upp på det!
    Kul och tack!
    fyran är min favorit med

    Lämna en kommentar:

Arbetssätt...