"Tvättstugan"

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg

  • Mats Bryzell
    svarade
    Många bra där, Pia! Kul att blicka tillbaka lite!

    Lämna en kommentar:


  • PiaJo
    svarade
    Lite fler bilder ...
    Bifogade filer

    Lämna en kommentar:


  • PiaJo
    svarade
    Blev lite nostalgisk när jag letade bland mina inlägg.... speciellt på vad jag haft för fiskar som har blivit favoriter... visar ett "antal" här, det är inga nya utan gamla visade som jag rotat fram
    Bifogade filer

    Lämna en kommentar:


  • PiaJo
    svarade
    Ursprungligen postat av Mats Bryzell
    Det blir garanterat småttingar!
    Håller tummisarna för detta


    gillar OT jag med, många roliga inlägg och härliga skratt har det blivit

    Lämna en kommentar:


  • Mats Bryzell
    svarade
    Ursprungligen postat av PiaJo
    Nog OT om inläggsräkning

    längtar hem till att få kolla in om den igenmurade grottan är som den var i morses.. hade varit så kul att få se lite småttingar i nästa vecka
    Det blir garanterat småttingar!

    Lämna en kommentar:


  • Mats Bryzell
    svarade
    Ursprungligen postat av PiaJo
    Passerade 10.000 i september ( hittade det inlägget) så nåt har hänt men det gör ju inget då ser inte folk hur mycket "skit" jag skrivit..
    Jag kollade på min "räknare" nu och det blir 14 104 med detta inlägget. Jag har inte kollat på den räknaren sedan Eldkvarn brann, så jag vet inte om mina har sjunkit drastiskt heller - men det låter ju ändå ganska knepigt att så många inlägg försvinner.
    En grej är ju om man lagt ett antal inlägg i en tråd, och ts beslutar sig att radera hela tråden (vilket har hänt...), då försvinner ju det antal inlägg man lagt just i den tråden.
    Vi brukar ju gagga en hel del skit i trådarna, du och jag, men sålänge alla är med på det och tycker det är kul med lite ot-skriverier är det ok.

    Lämna en kommentar:


  • PiaJo
    svarade
    Nog OT om inläggsräkning

    längtar hem till att få kolla in om den igenmurade grottan är som den var i morses.. hade varit så kul att få se lite småttingar i nästa vecka
    Bifogade filer

    Lämna en kommentar:


  • PiaJo
    svarade
    Passerade 10.000 i september ( hittade det inlägget) så nåt har hänt men det gör ju inget då ser inte folk hur mycket "skit" jag skrivit..

    Lämna en kommentar:


  • Mats Bryzell
    svarade
    Ursprungligen postat av PiaJo
    Så har jag gjort med men inte ett par tusen stycken, några enstaka har jag allt jag med
    Aha... var det så många? Ja, det låter ju knepigt såklart.
    Jag trodde du menade enstaka inlägg, du vet när man tror att man talar med folk, och så går det man skriver bara rätt förbi, utan något svar eller någon form av konversation. Då tar jag bort direkt och skippar tråden!

    Lämna en kommentar:


  • PiaJo
    svarade
    Ursprungligen postat av Mats Bryzell
    Enkelt, tryck på knappen "redigera inlägg" och markera det inlägg du av någon anledning vill ta bort - poff, så är det väck.
    Jag gör det titt som tätt när man lagt någon grej i någon tråd, och man ser att inlägget var meningslöst, eller totalt ignoreras av ts. Vips, så har man lämnat tråden och behöver inte vara där och störa mer! Toppen!
    Så har jag gjort med men inte ett par tusen stycken, några enstaka har jag allt jag med

    Lämna en kommentar:


  • PiaJo
    svarade
    Ursprungligen postat av Bluewing
    Åhåå. Ja då blir det ju helt obegripligt

    lite...men egentligen helt oviktigt, såg det bara av en slump

    Lämna en kommentar:


  • Mats Bryzell
    svarade
    Ursprungligen postat av PiaJo
    hur gör man det..
    Enkelt, tryck på knappen "redigera inlägg" och markera det inlägg du av någon anledning vill ta bort - poff, så är det väck.
    Jag gör det titt som tätt när man lagt någon grej i någon tråd, och man ser att inlägget var meningslöst, eller totalt ignoreras av ts. Vips, så har man lämnat tråden och behöver inte vara där och störa mer! Toppen!

    Lämna en kommentar:


  • Bluewing
    svarade
    Åhåå. Ja då blir det ju helt obegripligt

    Lämna en kommentar:


  • PiaJo
    svarade
    Ursprungligen postat av Bluewing
    Det måste ju vara fel. Har ju terroriserat forumet 7691 inlägg hittills och du har ju varit med längre än mig och kan ju spamma iväg ganska bra ibland. Gissar att räkneverket bara går till 10.000

    nädå... Anders har väl en 30.000 eller nåt och vad Kjell har ofantliga antal inlägg

    Lämna en kommentar:


  • PiaJo
    svarade
    Ursprungligen postat av Mats Bryzell
    Har du gjort som jag, rensat i inläggen?

    hur gör man det..

    Lämna en kommentar:

Arbetssätt...