"Tvättstugan"

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg

  • Mats Bryzell
    svarade
    Ursprungligen postat av PiaJo
    Tack för hjälpen, orkade inte starta datorn...
    Vet jag väl... telefånbrutta där!

    Lämna en kommentar:


  • PiaJo
    svarade
    Tack för hjälpen, orkade inte starta datorn...

    Lämna en kommentar:


  • Mats Bryzell
    svarade
    Tjusigt!
    Filmen skall in här i tråden, så jag lägger in den!

    Lämna en kommentar:


  • PiaJo
    svarade
    Tog en lite fredagsfilm på mitt Adoketa-kar med

    Lämna en kommentar:


  • Mats Bryzell
    svarade
    Ursprungligen postat av PiaJo
    Tack, så sjuk nöjd med dessa fiskarna och även inredningen, första gången på länge som det känns helrätt
    Ja, du kan vara sjukt nöjd! En fröjd att kolla på!

    Lämna en kommentar:


  • PiaJo
    svarade
    Tack, så sjuk nöjd med dessa fiskarna och även inredningen, första gången på länge som det känns helrätt

    Lämna en kommentar:


  • Inger H
    svarade
    Verkar vara ett väldigt trevligt kar Pia, med kuliga fiskar - sen med den inredningen, så är det bara att trycka på gillaknappen .

    //Inger

    Lämna en kommentar:


  • Mats Bryzell
    svarade
    Ursprungligen postat av PiaJo
    Så här på en fredags eftermiddag... en liten film på mina absoluta favoritfiskar härhemma, guianacara owroewefi.
    Det är en grupp om sju och de har alltid ett intressant beteende och roliga att titta på, alltid lagom fart och fläkt
    Fredagsnjutning indeed! Dig kan man lita på!
    Senast redigerad av Mats Bryzell; 20 March 2015, 17:57.

    Lämna en kommentar:


  • PiaJo
    svarade
    Så här på en fredags eftermiddag... en liten film på mina absoluta favoritfiskar härhemma, guianacara owroewefi.
    Det är en grupp om sju och de har alltid ett intressant beteende och roliga att titta på, alltid lagom fart och fläkt
    https://www.youtube.com/watch?v=6fjADd7zQeQ

    Lämna en kommentar:


  • PiaJo
    svarade
    Ursprungligen postat av Kjell Fohrman
    Men nu har du ju igen över 10.000 inlägg. Jäklar vad du måste ha skrivit sedan igår för om jag minns rätt låg du på strax över 6.000 då

    jobbade så tangentbordet glödde inatt

    Christian tryckte på nån knapp eller nåt sånt där som jag inte begriper nåt av

    Lämna en kommentar:


  • Kjell Fohrman
    svarade
    Ursprungligen postat av PiaJo
    Ok, vi får väl se om vi kan ropa på Christian om att så många inlägg som ca 3000 inlägg kanske försvunnit, men egentligen så är det inget viktigt men kan vara bra och kolla så att det inte har hänt nåt annat.
    Men nu har du ju igen över 10.000 inlägg. Jäklar vad du måste ha skrivit sedan igår för om jag minns rätt låg du på strax över 6.000 då

    Lämna en kommentar:


  • PiaJo
    svarade
    Ok, vi får väl se om vi kan ropa på Christian om att så många inlägg som ca 3000 inlägg kanske försvunnit, men egentligen så är det inget viktigt men kan vara bra och kolla så att det inte har hänt nåt annat.

    Lämna en kommentar:


  • Kjell Fohrman
    svarade
    Ursprungligen postat av Mats Bryzell
    En grej är ju om man lagt ett antal inlägg i en tråd, och ts beslutar sig att radera hela tråden (vilket har hänt...), då försvinner ju det antal inlägg man lagt just i den tråden.
    De enda som kan deleta en tråd är jag och Christian och det är extremt sällan som detta sker. Om den som startat en tråd (eller någon annan) mailar mig om att de vill ha en hel tråd deletad så brukar jag nästan alltid säga nej om det är flera som hunnit skriva i tråden. Så att hela trådar deletas sker bara några enstaka gånger under ett år.

    Så om inlägg försvinner (och det inte är den som har skrivit det som har deletat det) så måste det vara något som är fel. Vet du eller någon annan med er att så har skett i ett specifikt fall så meddela Christian så får han undersöka.


    PS. Som vanligt kanonsnygga foton Pia

    Lämna en kommentar:


  • PiaJo
    svarade
    Ursprungligen postat av Mats Bryzell
    Många bra där, Pia! Kul att blicka tillbaka lite!
    aahhhaaa... några har det blivit

    Ursprungligen postat av Ken Olofsson
    dvärgciklidernas okrönta drottning !!

    Lämna en kommentar:


  • Ken Olofsson
    svarade
    Ursprungligen postat av PiaJo
    Lite fler bilder ...

    dvärgciklidernas okrönta drottning !!

    Lämna en kommentar:

Arbetssätt...