Pansarmals yngelkar

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • macke_fisk
    • December 2005
    • 4442

    #91
    Mästaren på att odla pansarmalar !
    MVH macke_fisk

    Kommentar

    • Nasso
      • November 2010
      • 719

      #92
      Habrosus Blir väldigt nspirerad av denna tråden! Hade varit riktigt roligt att odla lite corydoras. Habrosus ska dock vara ganska svårodlade. Där verkar pandas bättre. Men pandas kan jag inte ha lika många i akvariet. Ååååh, dessa beslut
      /Emil Andersson
      120L + 54L Tanganyika, 180L sällskap, 10L Räkor

      Kommentar

      • solis
        • July 2008
        • 5064

        #93
        Ursprungligen postat av macke_fisk
        Mästaren på att odla pansarmalar !
        Mästare hm kanske men jag kan en del om det ivarjefall och får ju lite yngel på dom.
        Hoppas bara på att få yngel på mina neon redstripe snart det skulle vara en lycka, har däremot fått yngel på neon redstripe och orange villket inte ska hända egentligen(dom ynglen kommer gå i 600 litaren sen där jag inte tar några ägg) och dom olika sorterna är delade på så att jag ska få rena yngel av neonerna.
        Konstigt att neonerna hellre parar sig med en annan sort än en sina egna.
        Det finns ingen anledning att se dom dåliga sidorna, dom är många nog ändå.
        1 st 600 liter1 st 310 liter 1 st 310 liter pansarmalar, kampis, malar
        100 liter, pansarmalsyngel och pansarmalar,
        56 liters low-tech test, pansarmalar,körsbärsräkor o amanoräkor

        Kommentar

        • solis
          • July 2008
          • 5064

          #94
          Ursprungligen postat av Nasso
          Habrosus Blir väldigt nspirerad av denna tråden! Hade varit riktigt roligt att odla lite corydoras. Habrosus ska dock vara ganska svårodlade. Där verkar pandas bättre. Men pandas kan jag inte ha lika många i akvariet. Ååååh, dessa beslut
          Pandorna ger inte så många ägg åt gången, det finns många andra som ger mycket fler ägg i taget än dom.
          Hoppas att jag kan få habrosusarna att leka, arnold i åled sa att dom var lätta men jag har ingen aning.
          Hälsa från solis när du kommer dit(arnold är pappan liten man) så vet han vem jag är.
          Det finns ingen anledning att se dom dåliga sidorna, dom är många nog ändå.
          1 st 600 liter1 st 310 liter 1 st 310 liter pansarmalar, kampis, malar
          100 liter, pansarmalsyngel och pansarmalar,
          56 liters low-tech test, pansarmalar,körsbärsräkor o amanoräkor

          Kommentar

          • Nubi
            • March 2009
            • 9026

            #95
            solis = mästare i odling *leR*
            Gud vad skoj! Börjar lätt bli intresserad av pansarmalar...ialf de pytte pytte
            Livet är som en kaka, kan innehålla spår av nötter

            Varför vara som alla andra, när man kan vara annorlunda
            Fiskbloggen

            Kommentar

            • solis
              • July 2008
              • 5064

              #96
              någon gång måste man ge efter Nubi
              Det finns ingen anledning att se dom dåliga sidorna, dom är många nog ändå.
              1 st 600 liter1 st 310 liter 1 st 310 liter pansarmalar, kampis, malar
              100 liter, pansarmalsyngel och pansarmalar,
              56 liters low-tech test, pansarmalar,körsbärsräkor o amanoräkor

              Kommentar

              • Nubi
                • March 2009
                • 9026

                #97
                Ursprungligen postat av solis
                någon gång måste man ge efter Nubi
                'hihi* ngn gång, inte innan jag fått lek på mina häxmalar och grenmalar *leR*
                Livet är som en kaka, kan innehålla spår av nötter

                Varför vara som alla andra, när man kan vara annorlunda
                Fiskbloggen

                Kommentar

                • solis
                  • July 2008
                  • 5064

                  #98
                  Hoppas det blir snart att du får häxmalar så kanske du har många nog så att du kan ta med nästa gång du kommer till brödåkra hotell
                  Det finns ingen anledning att se dom dåliga sidorna, dom är många nog ändå.
                  1 st 600 liter1 st 310 liter 1 st 310 liter pansarmalar, kampis, malar
                  100 liter, pansarmalsyngel och pansarmalar,
                  56 liters low-tech test, pansarmalar,körsbärsräkor o amanoräkor

                  Kommentar

                  Arbetssätt...