Mitt akvarium

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • DarkAngel_83
    • April 2010
    • 244

    #16
    haha svarar inte kort, bara sa att jag inte har hunnit med allt..oki, men vet ej hur gammalt detta är,,köpte begagnat av en tant som sa det var nästan nytt, sen nu fråga jag hur länge hon hade haft det o då sa hon att hon hade köpt det begagnat..bra svar! så ingen aning om hur gamalt de är=)

    Kommentar

    • DarkAngel_83
      • April 2010
      • 244

      #17
      oki men hon sa att de gjorde inget att det man ska hänga filtret/pumpen i (har fluval 2 plus) inte fanns för den dära flyter...men det gör inte min så vet ej hur jag ska få den att hänga uppe =)

      Kommentar

      • DjTommy
        • October 2008
        • 321

        #18
        Dom har inget insug rakt i botten så ställ den lite i gruset annars. Upphängningen gjorde jag en snabbkoll på pwss.se efter men dom hade inga. Hör efter i butik.
        54 liter BB
        96 liter Dagis
        375 liter Malawi

        Kommentar

        • DarkAngel_83
          • April 2010
          • 244

          #19
          jo men ställer jag de i gruset så kommer de ju ej luft in i röret utan vatten,. ska fråga nästa fredag då jag ska till ett zoo o köpa filter =)

          Kommentar

          • jenmad
            • March 2009
            • 579

            #20
            Hej!
            Jag har ett (nästan?) likadant kar, kolla tråden http://www.zoopet.com/forum/showthread.php?t=137682
            Visst ser silikonsträngarna tunna ut men än så länge har jag inte oroat mig!

            Hälsningar
            Jennifer

            Kommentar

            • DjTommy
              • October 2008
              • 321

              #21
              Ursprungligen postat av DarkAngel_83
              jo men ställer jag de i gruset så kommer de ju ej luft in i röret utan vatten,. ska fråga nästa fredag då jag ska till ett zoo o köpa filter =)
              Du har ingen liten bit slang att dra upp till ytan? Kostar en 5:-/meter i butik om dom inte skulle få fram en sådan till dig.
              54 liter BB
              96 liter Dagis
              375 liter Malawi

              Kommentar

              • hannesc
                • December 2009
                • 13085

                #22
                fast det är inget som behövs att det ska komma bubblor. jag tyckler bara det är fult o det låter för mycket. bara ytan rör på sig så är det tillräkligt för syresättning.

                så skippa den tycker jag

                o du har uppenbarligen inte lyssnat på Kjell. Åldern har ingen betydelse!! skit i hur gammalt det är.

                Kommentar

                • DarkAngel_83
                  • April 2010
                  • 244

                  #23
                  oki, vad bra..bara lite orolig då jag ej vet hur gamalt det är =)

                  Kommentar

                  • DarkAngel_83
                    • April 2010
                    • 244

                    #24
                    hahaha jooo jag har vist försökt intagit all information som alla har skrivit..okiiii de behövs inte, nehe, aja, har satt under en sten nu så nu får de vara som de är där i =)

                    Kommentar

                    • DarkAngel_83
                      • April 2010
                      • 244

                      #25
                      hm smart, har ej tänkt så långt =) Har blivit halft snurrig av allt, men de komemr nog bli fint fint tillslut =D..

                      Kommentar

                      • DarkAngel_83
                        • April 2010
                        • 244

                        #26
                        kollade dina bilder nu, men dina silikonsträngar, ser tjockare ut än jag har, så är nog ej så konstigt man e lite orolig=)

                        Kommentar

                        Arbetssätt...