Men vad trist att de oragea inte överlevde!! De var ju iof pyttesmå!
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Hannesc Räkvas!
Collapse
X
-
betong..så plugg o skruv helt enkeltProjekt:
Kub 350L SA, 170L Malawi, Räkvas, 250L Malawi, 110L Asien kub, 408L Orinoco, Kaffebryggare-nano
Comment
-
Originally posted by hannesc View Postbetong..så plugg o skruv helt enkelt
Comment
-
molly-skruv då?Projekt:
Kub 350L SA, 170L Malawi, Räkvas, 250L Malawi, 110L Asien kub, 408L Orinoco, Kaffebryggare-nano
Comment
-
Jo vart inne på det med, men är tveksam till att gipsen orkar det. Är trotts allt en 25 kg :P
Och bor hemma och har en far som inte ser akvariet utan endast vattenskador så något som hänger fritt i luften får jag nog utesluta haha. Men köpte hem en vas och testa och det fick plats bredvid mitt befintliga akvarium på en golvstående möbel
Comment
-
Projekt:
Comment
-
den är strax under ytan med utblåset riktakt en smula uppåt. just för att skapa ytrörelseProjekt:
Comment
-
men kör på en vas då :P billigt som tusano tack för komplimangen. hur ser ditt räkkar ut?
Projekt:
Comment
-
mycket snyggt christer! ne jag har samma problem som er. har bara en i o han klättrar ur lite då och då. men jag stoppar tillbaka han o så kör han runt o så går det kanske en vecka sen komemr jag hem så är han på golvet. ja jag har varit bort på semester en vecka o då låg han på golvet men det var inga problem.
jag lever med det för som du säger christer så är vasen för snygg för att ha täckglas.Projekt:
Comment
Comment