Hannesc Räkvas!

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg

  • Speedo
    svarade
    Javamossan har tatt sig rejält!!

    Lämna en kommentar:


  • hannesc
    svarade
    Föllförfisk tipsade mig om oranga dvärgräkor på A6 zoo för nån dag sen, så i dag vart jag där o gillade dom. så det blev 4 stycken oranga dvärgräkor o 4 stycken Amanoräkor

    ber om ursäkt för riktigt kassa bilder men fasen har ju bara en gammal pocketkamera.. o jag är dålig på inställningar osv.
    Bifogade filer

    Lämna en kommentar:


  • Nubi
    svarade
    Ursprungligen postat av gonzo44
    Jo det här med räksjukan börjar klia i min hals, för att inte prata om fingrarna
    Ja du har lite att ta igen med tanke på hur många kar du haft

    Lämna en kommentar:


  • Nubi
    svarade
    Ursprungligen postat av walak
    Mm snyft malplacerad
    Nej va inte ledsen...
    den behöver bara en liten makeover, en eller två accessoarer från IKEA så den känner sig lika snygg som räkvasen

    Lämna en kommentar:


  • gonzo44
    svarade
    Jo det här med räksjukan börjar klia i min hals, för att inte prata om fingrarna

    Lämna en kommentar:


  • macke_fisk
    svarade
    Tycker att du ska vara det med! Jag har alltid gillat små kar för att man få dem så fina och det har du bevisat med din vas .

    Ikea går med vinst för att alla köper en massa vaser nu , De undrar säkert vad alla ska ha sina vaser till .
    Senast redigerad av macke_fisk; 17 May 2010, 21:12.

    Lämna en kommentar:


  • VisualDarkness
    svarade
    Ursprungligen postat av Nubi
    Hannes! Fan vad snyggt!!
    Tror jag börjar bli sjuk, räkvassjukan som verkar ha drabbat många på zoopet
    jag som sa att jag inte skulle börja planera några fler akvarium, men så enkelt och sååå snyggt!... oooooo.

    Walak ditt ser riktigt snyggt ut! Det stora karet ser mer malplacerad ut än det som är på väggen *skratt*
    Estetiskt vacker, funktionsmässigt spännande och lättplacerat! Du är inte ensam om att vara frestad!

    Lämna en kommentar:


  • hannesc
    svarade
    Ursprungligen postat av walak
    vi får väll se jag har lite planer på att starta en snäckvas också
    aha! gytt. Nubi är nog på på den ideen

    Ursprungligen postat av Nubi
    Hannes! Fan vad snyggt!!
    Tror jag börjar bli sjuk, räkvassjukan som verkar ha drabbat många på zoopet
    jag som sa att jag inte skulle börja planera några fler akvarium, men så enkelt och sååå snyggt!... oooooo.

    Walak ditt ser riktigt snyggt ut! Det stora karet ser mer malplacerad ut än det som är på väggen *skratt*
    haha...nubi bara att ge sig till ikea...när man tänker på det...detta är typ nästan bara ikea..bortsett från det som är i vasen..men allt utanför

    Ursprungligen postat av macke_fisk
    Det ser för jävla fint ut! Lilla myshörnan . Trollhassel ser för jäkla snyggt ut i en vas .
    tack macke!" a detta är nog fasen det karet jag är mest nöjd med just nu..med allt liskom.placering i rummet o "bänk" osv

    Lämna en kommentar:


  • walak
    svarade
    Ursprungligen postat av Nubi
    Hannes! Fan vad snyggt!!
    Tror jag börjar bli sjuk, räkvassjukan som verkar ha drabbat många på zoopet
    jag som sa att jag inte skulle börja planera några fler akvarium, men så enkelt och sååå snyggt!... oooooo.

    Walak ditt ser riktigt snyggt ut! Det stora karet ser mer malplacerad ut än det som är på väggen *skratt*

    Mm snyft malplacerad

    Lämna en kommentar:


  • macke_fisk
    svarade
    Ursprungligen postat av hannesc
    ett par till bara. utan blixt..mer effektfullt (men suddigare)

    Det ser för jävla fint ut! Lilla myshörnan . Trollhassel ser för jäkla snyggt ut i en vas .

    Lämna en kommentar:


  • Nubi
    svarade
    Hannes! Fan vad snyggt!!
    Tror jag börjar bli sjuk, räkvassjukan som verkar ha drabbat många på zoopet
    jag som sa att jag inte skulle börja planera några fler akvarium, men så enkelt och sååå snyggt!... oooooo.

    Walak ditt ser riktigt snyggt ut! Det stora karet ser mer malplacerad ut än det som är på väggen *skratt*

    Lämna en kommentar:


  • walak
    svarade
    Ursprungligen postat av hannesc
    äh ditt har ju inte växt till sig än bara.. det kommer bli toksnyggt
    vi får väll se jag har lite planer på att starta en snäckvas också

    Lämna en kommentar:


  • hannesc
    svarade
    Ursprungligen postat av walak
    Tackar men jag tycker att ditt är snyggare
    äh ditt har ju inte växt till sig än bara.. det kommer bli toksnyggt

    Lämna en kommentar:


  • hannesc
    svarade
    ett par till bara. utan blixt..mer effektfullt (men suddigare)
    Bifogade filer

    Lämna en kommentar:


  • walak
    svarade
    Ursprungligen postat av hannesc
    fan walak dit är ju med toksnyggt. gillar den storbladiga växten
    Tackar men jag tycker att ditt är snyggare

    Lämna en kommentar:

Arbetssätt...