Jag vet, super dåligt med bilder på just denna kar, pga av att det är ett kar jag inte vill visa.
Men om du inte vågar visa så kan vi ju inte berätta vad vi tycker du kan förbättra
En liten anekdot:
Grabben: jag behöver ingen hjälm när jag åker skateboard för jag trillar inte.
Farsan: Om du inte trillar när du åker så utvecklas du inte, så på med hjälmen.
Senast redigerad av flygrc; 17 October 2009, 09:07.
Men om du inte vågar visa så kan vi ju inte berätta vad vi tycker du kan förbättra
En liten ankedot:
Grabben: jag behöver ingen hjälm när jag åker skateboard för jag trillar inte.
Farsan: Om du inte trillar när du åker så utvecklas du inte, så på med hjälmen.
Ahahaahaha!!!
Varför finns inte det en smileys som viker sig dubbelt i skratt?
Livet är som en kaka, kan innehålla spår av nötter
Varför vara som alla andra, när man kan vara annorlunda Fiskbloggen
ursh men den är såå hemskt och mörk (mörk pga av en stor rot som färgar av sig hela tiden) blir liiite bättre varje delvattenbyte.
För mycket mossa, för tee färgat vatten, ingen harmoni i karet, inget ying och yang kar som den i köket.
ska ta ett kort men inte idag *hehehe*
Ahahaahaha!!!
Varför finns inte det en smileys som viker sig dubbelt i skratt?
nu då? Kör stenhårt på att man lär så länge man lever.
Det är ju bara så att skogen skulle vara väldigt tyst om bara de mest skönsjungande fåglarna sjöng. (med andra ord, jag är fortfarande nyfiken hur ditt 310 Down under ser ut)
Okej! Bara om ni lovar! att komma med konstruktiv kritik!
Jag vill inte att karet ska se ut som ett SA kar, just nu gör den det pag av alla rötter och mossa.
Bild kommer, sitter och skriver från R's dator, han har Windows 7 på sin dator, var tvungen att testa
Sitter nu vid rätt datorn. Har slängt en massa bilder på 310l karet, de enda bilderna som inte var suddiga var dessa två. Det är inte mycket som är förändrad sen sist. Bara växterna som vuxit mer.
Vattnet är precis som på bilden. Pissigt gult/brunt.
Den enda delen av karet jag gillar är denna
"fejk" pittbull mal
Pinsamt att lägga upp bilder på mitt fula akvarium.
Jag är väl lite konstig då men jag tycker det är fint Kanske lite tomt längst fram, man kanske kunde ha några stenar där? Snyggt med vallisnerian (tror jag att det är?) som växer i vattenytan!
Håller med Markus om bakgrunden, sedan att det är gult/mörkt är charmigt, bara det inte är för det är dåligt vatten för fiskarna men du har ju mycket rötter, är de nya?
Däremot så kanske komplettera med någon mekanisk filtrering så vattnet blir klarare.
Layouten är snygg
Kommentar