Hej, Jag hittade ett 205 Liters akvarium på blocket med pump och belysningsramp, utan stativ dock
jag fick det för 800 kr, ingen dålig deal tycker jag för det var med välvd ruta och inga märkbara repor 
Jag hade sålt mitt 300 liters kar för länge sedan ( hade inte tid och behövde pengar
) Men nu har jag startat igen, köpte karet för några veckor sedan.
Har byggt en stadig bänk den har 6 ben, håller bra., har samlat lite stenar och en fin rot.
Målade en bakgrund idag, för jag tyckte väggen var lite ful.
Bakgrund
tycker det ser ganska nice ut, hade inga referencer bara kladda på
Bakgrunden är på plats. ska köpa ett större kar senare och testa på och göra en sån där frigolit bakgrund, men det här får duga för tillfället :P Har bara 1 fungerande lysrör för tillfället men ska köpa 2 helt nya.
Bild01
Bild02
Bild03
Bild04
Här är några bilder på Fiskarna :P jag hittade elritsorna i en liten pöl i närheten av en bäck de var utsvultna hade säkert legat där hela sommaren, men de har börjat återhämta sig.
Elritsa
Några Fler
Stensimpa
Ska ta fler bilder på dem men det är svårt för jag vet inte hur min mors kamera fungerar, ska be om hjälp imorgån så lägger jag upp nya bilder här :P
har försökt fånga Snorgärs men utan lycka ska pröva imorgån igen.

Jag hade sålt mitt 300 liters kar för länge sedan ( hade inte tid och behövde pengar

Har byggt en stadig bänk den har 6 ben, håller bra., har samlat lite stenar och en fin rot.
Målade en bakgrund idag, för jag tyckte väggen var lite ful.
Bakgrund
tycker det ser ganska nice ut, hade inga referencer bara kladda på

Bakgrunden är på plats. ska köpa ett större kar senare och testa på och göra en sån där frigolit bakgrund, men det här får duga för tillfället :P Har bara 1 fungerande lysrör för tillfället men ska köpa 2 helt nya.
Bild01
Bild02
Bild03
Bild04
Här är några bilder på Fiskarna :P jag hittade elritsorna i en liten pöl i närheten av en bäck de var utsvultna hade säkert legat där hela sommaren, men de har börjat återhämta sig.
Elritsa
Några Fler
Stensimpa
Ska ta fler bilder på dem men det är svårt för jag vet inte hur min mors kamera fungerar, ska be om hjälp imorgån så lägger jag upp nya bilder här :P
har försökt fånga Snorgärs men utan lycka ska pröva imorgån igen.
Kommentar