Det är ingen fel på din fjärilshona! Min blir så när de börjar bli på lekhumör
Vet du hur många hanar och honor du har av fjärilarna, för det ser ut som du har 1 hona och 3 hanar...stämmer det?
har 2 hanar och tre honor.
Ursprungligen postat av Nubi
Segelfensmal (om det nu är en sån) är riktigt fin! och ancistrusen (vit) är stor Däremot, är det en liten skäggnosmal du har på h.ö sidan av bilden!? eller är det oxå en fullvuxen "vanligt" sp. ancistrus?
Du vet att vita/guld och brun ancistrus kan korsa med varandra?
jepp det är en segelfenspleco.
Nej det är ingen ancistrus ranunculus utan en vanlig ancistrus sp.
Jag vet att dom korsar sig men bryr mig inte faktist, det är ju endå samma art.
tjena är hemma nu, har varit i berlin i tre dagar och här kommer en sammanfattning:
Vi åkte och tittade på berlinmuren igår och träffade självaste afasa powell som var där och turistade.
Tittade på gången men gick snabbt därifrån för det ser så dumt ut, och går gör dom inte heller, dom springer fult!
var i några akvarieaffärer och vart väldigt förvånad över hur dyra tillbehören var. Fiskarna var däremot billiga, och stort utbud hade dom också.
köpte bara en liten mopanirot som minne...
Senast redigerad av wallström; 22 August 2009, 16:59.
Segelfensmal (om det nu är en sån) är riktigt fin! och ancistrusen (vit) är stor Däremot, är det en liten skäggnosmal du har på h.ö sidan av bilden!? eller är det oxå en fullvuxen "vanligt" sp. ancistrus?
Du vet att vita/guld och brun ancistrus kan korsa med varandra?
Det är ingen fel på din fjärilshona! Min blir så när de börjar bli på lekhumör
Vet du hur många hanar och honor du har av fjärilarna, för det ser ut som du har 1 hona och 3 hanar...stämmer det?
Jag gav 40kr st för mina fjärilar Vad fick du ge för dina??
billigt. gav 75 kr st för mina och jag fick extra pris
Ursprungligen postat av Nubi
Vet precis! vad du menar. Jag har börjat spana in grenmalarna. De är rätt så coola och så skulle jag vilja ha en pitbull mal och ett par st skäggnosmalar m al mal mal mal mal mal mal ;-)
Vet precis! vad du menar. Jag har börjat spana in grenmalarna. De är rätt så coola och så skulle jag vilja ha en pitbull mal och ett par st skäggnosmalar m al mal mal mal mal mal mal ;-)
Ursprungligen postat av wallström
Var på zoo affären idag, kunde inte hålla mig.
köpte upp dom sista pengarna jag hade på en gibbiceps
vet att dom blir stora, men jag ska skaffa ett 720 om några år endå...
mitt malberoende har precis börjat
Var på zoo affären idag, kunde inte hålla mig.
köpte upp dom sista pengarna jag hade på en gibbiceps
vet att dom blir stora, men jag ska skaffa ett 720 om några år endå...
mitt malberoende har precis börjat
Lämna en kommentar: