Sluta

Kollaps
X

• Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • Lones
    • February 2008
    • 223

Sluta

Hejsan jag har bestämt mig för att sluta här på zoopet ni förstör adras drömmar avgudar ni fiskar elr??? HEJDÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ kommer inte tillbaka
    170 L akvarium
  • Mirandaa
    • March 2008
    • 23

Jag avgudar inte fiskar men jag älskar dom vi förstör inte vi bara säger som det är
    60L Juwel 93L Tropic akvarium
    140L vet inte 322L Juwel
    930L Juwel 23L yngel akvarium

Kommentar

• C.Ciklid
      • February 2005
      • 12055

Ehhhh...... Nog för att jag slutat komenterat i knäpa trådar... men det här slår nog allt. På villka grunder.. vore intressant att veta.
      //Camilla
      De sanningar som vi inte vill höra, är nyttigast för oss att lyssna till.

Kommentar

• EvaPeva
        • May 2007
        • 765

Mkt tråkigt att du känner så, Lones. Det är ingen som vill förstöra för nån här utan snarare tvärtom. Jag tycker det finns jättemkt bra & nyttig info här på sidan & många riktiga experter som vet vad dom snackar om. Dessutom finns det jättebra artbeskrivningar & dom är ju inte bara påhittade utan skrivna utifrån fakta & för att fisken ska vara så välmående som möjligt. Det tror jag att även du vill. Detta forum är ett perfekt ställe att utveckla sin hobby, lära sig fakta & enkla tips & "träffa" andra likasinnade att bolla ide'er med. Det är med den inställningen man kommer långt inom akvaristiken. Alla är nybörjare nån gång & alla gör misstag men i dom lägena e det toppen att zoopet finns så att man lär sig fortare & kan rätta till misstagen & inte behöver göra samma om igen.

Mvh Eva

Kommentar

• Raggsockan
          • April 2007
          • 644

Ursprungligen postat av EvaPeva
          Mkt tråkigt att du känner så, Lones. Det är ingen som vill förstöra för nån här utan snarare tvärtom. Jag tycker det finns jättemkt bra & nyttig info här på sidan & många riktiga experter som vet vad dom snackar om. Dessutom finns det jättebra artbeskrivningar & dom är ju inte bara påhittade utan skrivna utifrån fakta & för att fisken ska vara så välmående som möjligt. Det tror jag att även du vill. Detta forum är ett perfekt ställe att utveckla sin hobby, lära sig fakta & enkla tips & "träffa" andra likasinnade att bolla ide'er med. Det är med den inställningen man kommer långt inom akvaristiken. Alla är nybörjare nån gång & alla gör misstag men i dom lägena e det toppen att zoopet finns så att man lär sig fortare & kan rätta till misstagen & inte behöver göra samma om igen.

Mvh Eva
          Japp jag håller med.

Kommentar

• Lowa
            • February 2008
            • 595

vadå vilja ha uppmärksamhet?
            180l Guldfisk
            220l clarias

Kommentar

• C.Ciklid
              • February 2005
              • 12055

Ahhh.. nu med facit i grund efter att ha läst några av inlägg som gjorst av Lones så kan jag förstå att du är besviken på zoopet. Men se det såhär, ta inte den dåliga kritiken så hårt. Det finns många idioter som har svårt att kunna komunicera och lägga fram sina åsikter på ett vettigt sätt. Att sedan vissa är så jävla envisa och hasplar ur sig sina egna åsikter om vad som "är rätt", ta det med en nypa salt. Om du har några frågor så får du gärna pma mig så kasnke jag kan hjälpa dig med vettiga svar.
              //Camilla

Kommentar

• 0422
                • August 2007
                • 644

Nu när jag läst igenom dina inlägg verkar du vara lite speciell...? Du skriker på hjälp en massa, men när folk är snälla och vill hjälpa, dvs ställer frågor om vilka fiskar du har, etc etc, så svarar du inte. Kan inte påstå att jag tycker att ditt beteende bidrar till den goda stämningen här, så mig gör det inget att du försvinner. Ursäkta om jag låter elak nu, men det är bara mina åsikter och tankar som jag luftar lite. Jag hoppas att dina fiskar mår bra, dvs att du tar hand om dem på ett bra sätt. Som folk sagt tidigare i den här tråden, på den här sidan finns det mängder av kunskap och erfarna akvarister som kan ge den hjälp du behöver. Det tar för övrigt oftast lite mer än 10 minuter innan någon svarar på en tråd, i alla fall om det är något du behöver hjälp med...

Och för att svara på din fråga om vi avgudar fiskar, så avgudar jag kanske inte dem, men jag älskar mina fiskar och ser dem som mina små barn som jag måste ta hand om så att de mår bra. Precis som man ska göra med vilken levande varelse som helst.
                - MAKE LOVE NOT LANDFILL -

Kommentar

• 0422
                  • August 2007
                  • 644

Ursprungligen postat av Lowa
                  vadå vilja ha uppmärksamhet?
                  Check. Dessvärre lyckas hon med det >.<

Kommentar

• Mirandaa
                    • March 2008
                    • 23

Hallå ni behöver inte bli arga på henne !!!
                    140L vet inte 322L Juwel

Kommentar

• nelly.trott
                      • December 2007
                      • 355

Ursprungligen postat av 0422
                      Nu när jag läst igenom dina inlägg verkar du vara lite speciell...? Du skriker på hjälp en massa, men när folk är snälla och vill hjälpa, dvs ställer frågor om vilka fiskar du har, etc etc, så svarar du inte. Kan inte påstå att jag tycker att ditt beteende bidrar till den goda stämningen här, så mig gör det inget att du försvinner. Ursäkta om jag låter elak nu, men det är bara mina åsikter och tankar som jag luftar lite. Jag hoppas att dina fiskar mår bra, dvs att du tar hand om dem på ett bra sätt. Som folk sagt tidigare i den här tråden, på den här sidan finns det mängder av kunskap och erfarna akvarister som kan ge den hjälp du behöver. Det tar för övrigt oftast lite mer än 10 minuter innan någon svarar på en tråd, i alla fall om det är något du behöver hjälp med...

Och för att svara på din fråga om vi avgudar fiskar, så avgudar jag kanske inte dem, men jag älskar mina fiskar och ser dem som mina små barn som jag måste ta hand om så att de mår bra. Precis som man ska göra med vilken levande varelse som helst.
                      Tjena tjejen =)
                      Håller med , har precis läst igenom inlägg med och kollat hemsidan ... Mycket förvirrande vet jag , på sidan finns det bra info med rekomendationer och på zoopet en massa frågor om det eller det andra är bra eller si eller så .
                      Men visst HEJ DÅ.
                      Ingen tvingar någon till något
                      När du vill att något skall försvinna,
                      kan du låta svavelsyra över detta rinna.

Kommentar

• nelly.trott
                        • December 2007
                        • 355

Ursprungligen postat av Mirandaa
                        Hallå ni behöver inte bli arga på henne !!!
                        Allvar, jag tror inte att någon är arg !? Snarare undrande =)
                        VARFÖR det blev som det blev ?
                        När du vill att något skall försvinna,
                        kan du låta svavelsyra över detta rinna.

Kommentar

• C.Ciklid
                          • February 2005
                          • 12055

Och så kasnke NI som svarar inte tänker på att det kasnke handlar om ett barns frågor?? Var ni duktiga på att formulera när ni var i åldern 0-15år?? Tycker att det kan vara lite knepigt att försöka lösa barn/tonåringars problem ibland för att många saknar framförallt tålamodet och hövligheten.
                          //Camilla

Kommentar

• Mirandaa
                            • March 2008
                            • 23

Mirandaa

Hon kanske är runt 12 år men jag tycker vi slutar att skriva till henne nu hon kommer endå inte läsa det .jag var precis som lones när jag var liten envis och vågar säga vad man tycker det är bra
                            140L vet inte 322L Juwel

Kommentar

• 0422
                              • August 2007
                              • 644

Ursprungligen postat av C.Ciklid
                              Och så kasnke NI som svarar inte tänker på att det kasnke handlar om ett barns frågor?? Var ni duktiga på att formulera när ni var i åldern 0-15år?? Tycker att det kan vara lite knepigt att försöka lösa barn/tonåringars problem ibland för att många saknar framförallt tålamodet och hövligheten.
                              //Camilla
                              Det är ganska tydligt att det är ett barns frågor, jo, men jag vågar nog påstå att jag kunde uttrycka mig lite bättre i den åldern (är 17 nu). Om inte annat kanske personen i fråga lär sig lite om hövlighet och hur man bör gå till väga för att få svar på någon fråga? Det är faktiskt ganska tråkigt när man försöker hjälpa utan att få svar på de frågor som man behöver ha svar på för att kunna hjälpa...

Kommentar

Arbetssätt...