Äntligen klar

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • hipphoppet
    • October 2007
    • 47

    Äntligen klar

    Jag vill tacka alla för den hjälp jag har fått. Alla dessa dumma frågor!
    Men nu är jag äntligen klar.Vatten, gruset växter en stor rot Och lite sten. Allt är på sin plats, Till och med sex stycken platy som skall agera testpiloter.

    TACK
    And I will strike down upon thee with great vengeance and furious anger those who would attempt to poison and destroy my brothers. And you will know my name is the Lord when I lay my vengeance upon thee.
  • Jens A.
    • March 2007
    • 5026

    #2
    Ta gärna en bild på burken!
    Earth first! We´ll screw up the other planets later!

    Min Zoon (med flera bilder!): http://www.zoonen.com/minzoon.asp?oid=1252597

    Kommentar

    • hipphoppet
      • October 2007
      • 47

      #3
      Det skall jag göra. Återkommer i ärendet :-)
      And I will strike down upon thee with great vengeance and furious anger those who would attempt to poison and destroy my brothers. And you will know my name is the Lord when I lay my vengeance upon thee.

      Kommentar

      • Ken Olofsson
        • November 2006
        • 8014

        #4
        glöm inte att hålla koll på nitriten.

        annars....välkommen till akvarieträsket....:-)
        Tycker jag, men jag har haft fel ganska många gånger förr, och med samma sannolikhet som att skatten skall betalas, så kommer jag förmodligen ha fel många gånger i framtiden oxå
        Ibland är jag : Ibland är jag: Men oftast är jag:

        Kommentar

        • felix_ragnar
          • August 2006
          • 1424

          #5
          Säger som ovanstående. Välkommen till akvarieträsket. Ser fram emot bilder
          Man kan aldrig veta för mycket, bara för lite.




          Kommentar

          • hipphoppet
            • October 2007
            • 47

            #6
            Sorry grabbar jag vet fan inte hur man lägger in bilder. Kanske någon kan förklara
            And I will strike down upon thee with great vengeance and furious anger those who would attempt to poison and destroy my brothers. And you will know my name is the Lord when I lay my vengeance upon thee.

            Kommentar

            • hipphoppet
              • October 2007
              • 47

              #7
              Ok numera fem stycken platy
              And I will strike down upon thee with great vengeance and furious anger those who would attempt to poison and destroy my brothers. And you will know my name is the Lord when I lay my vengeance upon thee.

              Kommentar

              • JEK
                • March 2007
                • 1467

                #8
                Du måste vara goldmedlem før att ladda upp bilder (dålig regel om du frågar mig).
                Du kan lægga ut dom på photobucket eller nått sånt och sen lægga ut en lænk till bilden hær.
                Mvh.
                Johan - akvarielös!

                Kommentar

                Arbetssätt...