Tar det här med.....(Vet inte var det hör hemma)

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • Tvilum
    • June 2007
    • 82

    Tar det här med.....(Vet inte var det hör hemma)

    Jag upptäckte nu att det var ett skumtäcke på en liten yta i akvariet och bara för det tyckte jag att det luktade lite annorlunda (kanske inbillning)
    Vad kan det vara???
    Det har samlats runt en växt som når ytan så att säga.
    Ska iväg till afären nu så jag jag med mig vattenprov men är det någon som tror sig veta så skriva gärna!!!!!
    Mvh Malin
  • felix_ragnar
    • August 2006
    • 1424

    #2
    haru labyrintfiskar tex guramis kampfiskar osv. Så är det antagligen ett skumbo de har gjort det är där de förvarar rommen och ynglen.
    Man kan aldrig veta för mycket, bara för lite.




    Kommentar

    • Tvilum
      • June 2007
      • 82

      #3
      Ursprungligen postat av felix_ragnar
      haru labyrintfiskar tex guramis kampfiskar osv. Så är det antagligen ett skumbo de har gjort det är där de förvarar rommen och ynglen.
      Jag guramis har jag...men det är ett platt täcke liksom...Men hur fungerar detta nu (ska så klart läsa mer)?Tack för svaret

      Kommentar

      • felix_ragnar
        • August 2006
        • 1424

        #4
        Ursprungligen postat av Tvilum
        Jag guramis har jag...men det är ett platt täcke liksom...Men hur fungerar detta nu (ska så klart läsa mer)?Tack för svaret
        Hur menar du med "hur fungerar detta nu?" Är det med skumboet du menar så kanske det blir yngel i framtiden om du har tur om det nu är ett skumbo det vill säga.
        Man kan aldrig veta för mycket, bara för lite.




        Kommentar

        • Tvilum
          • June 2007
          • 82

          #5
          Ursprungligen postat av felix_ragnar
          Hur menar du med "hur fungerar detta nu?" Är det med skumboet du menar så kanske det blir yngel i framtiden om du har tur om det nu är ett skumbo det vill säga.
          Jo jag menar med skumboet
          Jag fråga inne på rätt sida
          Tack iallafall

          Kommentar

          Arbetssätt...