fjärilsciklider

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • bluppi
    • February 2007
    • 117

    fjärilsciklider

    flyttar tråden helt till am. ciklider
    Senast redigerad av bluppi; 16 June 2007, 12:18.
    ---------sara-----------
  • Mats Bryzell

    • February 2007
    • 18956

    #2
    Du kan ha fjärilar i ditt 100-liters. De flesta affärer har dessa eller kan ta hem. Köp en liten grupp på 4-6 stycken så kan dom para ut sig själva. Oftast förekommande är väl den vanliga Fjärilscikliden men de andra två varianterna, Boliviansk och Gul ser man då och då också. När jag köpte för några år sedan låg väl kostnaden runt 60 spänn, vet inte riktigt vad de kostar idag - beror nog på vilken butik man kollar i...
    Eldbuks-fjärilen är ju otroligt vacker och det lustiga med den är att akvarieaffärerna bara har den en enda dag om året - just på första april... mycket underligt

    Du kan kolla på artbeskrivningarna, det finns flera små fina dvärgciklider som går bra att ha med Fjärilar!

    Kommentar

    • Mats Bryzell

      • February 2007
      • 18956

      #3
      Bluppi, kan du inte ta bort en av dessa trådarna. Jag tror det blir lite joxigt att hålla reda på två likadana trådar med tiden.
      Ha den kvar i Amerikanska Ciklider-avdelningen så kan vi fortsätta där. Det finns en massa trådar om Fjärilciklider - tips och råd där också!

      Kommentar

      • Lilibet
        • June 2007
        • 346

        #4
        ta bort tråd?

        MaxB, hur gör man för att ta bort en tråd?


        Ursprungligen postat av MaxB
        Bluppi, kan du inte ta bort en av dessa trådarna. Jag tror det blir lite joxigt att hålla reda på två likadana trådar med tiden.
        Ha den kvar i Amerikanska Ciklider-avdelningen så kan vi fortsätta där. Det finns en massa trådar om Fjärilciklider - tips och råd där också!
        Den som har flest saker när han dör vinner!

        Kommentar

        • bluppi
          • February 2007
          • 117

          #5
          gjorde sådär, för jag vet inte hur man tar bort den.
          ---------sara-----------

          Kommentar

          Arbetssätt...