Undran om kampfiskar

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • rosie_cotton
    • January 2007
    • 35

    Undran om kampfiskar

    Hejsan!
    I en zoobutik som jag frågade sa personelen att jag kunde ha kampfiskar i mitt 102 liter akvarie bara jag inte hade några guppisar och det har jag inte.

    I en annan zoobutik sa de att jag inte kan ha dem eftersom jag har guramin.

    Vad anser ni om detta.?
  • Glenn
    • April 2002
    • 3904

    #2
    Sa personalen varför du inte skulle kunna ha med guramis? Kan tänka mig att dom tänkte sig att guramisarna skulle tugga på kampfiskens fenor? Kan säga att jag har haft dom med alla guramis förutom blå, guld, mosaik och choklad och det har funkat utmärkt!
    Mvh /Glenn

    Min Zoon

    Kommentar

    • rosie_cotton
      • January 2007
      • 35

      #3
      Ursprungligen postat av Glenn
      Sa personalen varför du inte skulle kunna ha med guramis? Kan tänka mig att dom tänkte sig att guramisarna skulle tugga på kampfiskens fenor? Kan säga att jag har haft dom med alla guramis förutom blå, guld, mosaik och choklad och det har funkat utmärkt!
      Tack Glenn för alltid lika snabbt svar
      Då testar jag oxå. Blir lite irriterad för det är inte första ggn de säger olika o zooaffärer om vilka fiskar som går ihop. Jag tycker att det kan bara finnas ett svar

      Kommentar

      • Glenn
        • April 2002
        • 3904

        #4
        Ursprungligen postat av rosie_cotton
        Tack Glenn för alltid lika snabbt svar
        Då testar jag oxå. Blir lite irriterad för det är inte första ggn de säger olika o zooaffärer om vilka fiskar som går ihop. Jag tycker att det kan bara finnas ett svar
        Snabbt? Det tog ju mer än 1h innan jag svarade

        Jo men testa på du och skulle det vara så att dom inte går ihop så har du ju en anledning till att skaffa ett akvarium till
        Mvh /Glenn

        Min Zoon

        Kommentar

        Arbetssätt...