nu har ja gjort det

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • vinkelina
    • September 2006
    • 46

    nu har ja gjort det

    i fredags beställde jag mitt nya akvarium... 240 liter. väntar bara på att de skall köra hem de åt mig, blev lite besviken då ja gick in på sidan o läste lite noggrannare att de skulle ta mellan 3-14 vardagar. hade först fått de till 7. o me min vanliga otur så vet man ju hur de går

    på lördagen handla ja alla "ingredienser" förutom växter, de är inahdalde för två veckor sen, de va rea o dessutom vill ja int ha sniglar i detta akvarium, så de måste behandlas först. 6 krukor blev de, men i vissa fans de ju flera plantår, så vi ska si hur de förökar sig

    går bara o väntar nu, allt e ju klart för mottagningen
  • Malinitzi
    • December 2006
    • 2088

    #2
    Berätta hur det blev i färdigt skick!

    Ursprungligen postat av vinkelina
    i fredags beställde jag mitt nya akvarium... 240 liter. väntar bara på att de skall köra hem de åt mig, blev lite besviken då ja gick in på sidan o läste lite noggrannare att de skulle ta mellan 3-14 vardagar. hade först fått de till 7. o me min vanliga otur så vet man ju hur de går

    på lördagen handla ja alla "ingredienser" förutom växter, de är inahdalde för två veckor sen, de va rea o dessutom vill ja int ha sniglar i detta akvarium, så de måste behandlas först. 6 krukor blev de, men i vissa fans de ju flera plantår, så vi ska si hur de förökar sig

    går bara o väntar nu, allt e ju klart för mottagningen
    Och sänd en bild då invånarna finns där.....

    Kommentar

    • vinkelina
      • September 2006
      • 46

      #3
      e bara att vänta, skulle ha fått de i måndas, men transporfirman hade sönder det, så akvariet blev returnerat.

      Kommentar

      Arbetssätt...