Mitt absolut första akvarium!

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • vetto
    • January 2007
    • 19

    #16
    Ursprungligen postat av Amaro
    jooo precis fan, en sak jag däremot märkt är att flickvänn och fisk inte alltid går ihop så bra..de är i vissafall artfränder har jag kommit fram till!!

    mina firrar blev sjuka idag, så ja sa åt bruden att ja var tvungen o byta vatten köpa medicin o.s.v och att det skulle ta ett tag innan ja kunde ringa upp henne. man tror ju att hon kunde ha lite förståelse men neeeeeeeej...du tar dina fiskar framför mig säger hon och blir sur hahaha... ska nog köpa lite choklad till henne lr nått immorn =)
    Haha... jag har exakt samma problem. Men hon får skylla sig själv! Det var ju hon som köpte akvariumet till mig. Idag sa hon att hon skulle köpa arsenik o hälla i akvariumet... Om så blir fallet kommer blod att flyta...

    Kommentar

    • Amaro
      • January 2007
      • 1709

      #17
      hahaha neeeeeeeeeee fan hörru samma här asså. det var hon som köpte den till mig haha, jag säger samma sak till henne. skyll dig själv hehe
      If you aint chillin on mfksweden.se you aint ballin !!

      Kommentar

      • Amaro
        • January 2007
        • 1709

        #18
        stene ok då vet man =)
        If you aint chillin on mfksweden.se you aint ballin !!

        Kommentar

        • bubbis
          • February 2003
          • 425

          #19
          Ja, ens TV-tittande har fått sig en rejäl törn sedan man skaffade akvarium. Man behöver inte bli oense om programmen längre, eftersom man har en egen "TV" att titta på.

          Kommentar

          • vetto
            • January 2007
            • 19

            #20
            Ursprungligen postat av bubbis
            Ja, ens TV-tittande har fått sig en rejäl törn sedan man skaffade akvarium. Man behöver inte bli oense om programmen längre, eftersom man har en egen "TV" att titta på.
            Hehe.. Känner igen sig där också... Har knappt tittat någe på TV sen man fick akvariumet!! Någon som vill köpa en TV?

            Kommentar

            • morrhoppa
              • October 2006
              • 755

              #21
              Vad är det för flickvänner ni har egentligen, min pojkvän står snällt ut med allt mitt tjat om mina akvarieplaner utan att grina illa. Var t.o.m med när jag köpte min mal och belysning till akvariet
              Man blir inte vuxen bara äldre!

              Kommentar

              • Richard.R
                • December 2006
                • 1872

                #22
                Fint akvarium, Vill ha :P
                396L SA biotop
                128L SA biotop
                54L SA biotop
                54L SA biotop

                Kommentar

                • _Lena_
                  • June 2006
                  • 1273

                  #23
                  Om flickvännerna får vara med och bestämma över vilka fiskar som ska vara i och hur det ska se ut så kanske de blir mer positiva.

                  Om jag inte fick det skulle jag ha tyckt lika illa om akvarium som jag en gång i tiden tyckte om dataspel

                  Kommentar

                  • vetto
                    • January 2007
                    • 19

                    #24
                    Ursprungligen postat av _Lena_
                    Om flickvännerna får vara med och bestämma över vilka fiskar som ska vara i och hur det ska se ut så kanske de blir mer positiva.

                    Om jag inte fick det skulle jag ha tyckt lika illa om akvarium som jag en gång i tiden tyckte om dataspel
                    Problemet är att det inte duger med typ ett par guppi eller nått. De ska ha "hitta nemo"-fiskar o sånt där... Självklart får hon vara med o bestämma hur mycket hon vill!

                    Kommentar

                    • vetto
                      • January 2007
                      • 19

                      #25
                      Ursprungligen postat av morrhoppa
                      Vad är det för flickvänner ni har egentligen, min pojkvän står snällt ut med allt mitt tjat om mina akvarieplaner utan att grina illa. Var t.o.m med när jag köpte min mal och belysning till akvariet
                      Hehe.. lyllo dig!

                      Kommentar

                      Arbetssätt...