Vattenspindlar??

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • Elloc
    • January 2005
    • 25

    Vattenspindlar??

    Har på senaste tiden sett små trådar i vattnet i mitt akvarium, ser precis ut som spindelnät. Idag satt det fast en liten vit boll i en av trådarna, mycket likt en spindelkokong. Någon som har någon aning om vad detta är, och vad man kan göra åt det? Än så länge har jag bara tagit bort så mycket av trådarna som jag ser...
  • Triana
    • January 2005
    • 840

    #2
    om det är en vattenspindel... det finns sådana.. dock tror jag dina fiskar lätt kan ha ätit upp den.. så.. vill du inte ha den... fånga den och ge den till mig!! *fan vad gulligt! hmm.., ursäkta..*

    Kommentar

    • patdah
      • November 2007
      • 659

      #3
      Jag skakar liv i en tråd som har legat stilla ett tag... är det någon som har eller har haft vattenspindel i karet?

      /Patrik

      I Sverige är tryckfriheten en grundlagsskyddad rättighet som regleras i tryckfrihetsförordningen.

      Kommentar

      • eriahl
        • April 2004
        • 5681

        #4
        Sparade bara en dum som jag är. En liten stund efter fotot fipplade jag lite och den passade på att skutta iväg. Hittade den inte på ett tag. Tittade i en kartong med tvättmedel som stod bredvid..... Den uppskattade inte det sas. Kan tillägga att lite dåligt samvete för klumpigheten har jag allt
        Bifogade filer
        Senast redigerad av eriahl; 12 December 2007, 23:01.
        "Jag känner mig som en guldfisk som tittar ut på en ny värld" DOCTOR WHO

        Kommentar

        • ansjo
          • November 2005
          • 29967

          #5
          Den var ju nästan en hel middag!
          /Anders

          Medlem i NCS - givetvis!

          Kommentar

          • Guest

            #6
            Ursprungligen postat av eriahl
            Sparade bara en dum som jag är. En liten stund efter fotot fipplade jag lite och den passade på att skutta iväg. Hittade den inte på ett tag. Tittade i en kartong med tvättmedel som stod bredvid..... Den uppskattade inte det sas. Kan tillägga att lite dåligt samvete för klumpigheten har jag allt
            Men fin var den!
            Har aldrig tänkt tanken på vattenspindlar, men varför inte om det fungerar?
            Men mina i sovrummet räcker kanske..

            Kommentar

            Arbetssätt...