Lek eller bråk?

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • FridaT
    • January 2005
    • 68

    Lek eller bråk?

    Mina två slöjstjärtar beter sig konstigare än vanligt. Antingen så leker dom eller så mobbar den ena den andra. Hur vet man vilket? Och vilket kön dom har?

    Jag måste passa på och tacka alla här för att dom står ut med oss nybörjade och våra ändlösa frågor. Utan er hade jag nog gett upp redan men har istället gett mig f*n på att det ska gå. Tack!
    Senast redigerad av FridaT; 09 February 2005, 19:28.
    Färsk i fiskstimmet.
  • smurfmats
    • February 2003
    • 3538

    #2
    vad är det för nåt konstigt de gör då?
    tråden om fjärilars lek!

    Kommentar

    • Kramfors
      • January 2003
      • 7265

      #3
      Discover the latest breaking news in the U.S. and around the world — politics, weather, entertainment, lifestyle, finance, sports and much more.


      Information on the history and development of goldfish, goldfish breeding, and the golden rules for keeping goldfish


      Jag förmodar att den ena fisken "jagar" den andra, läs länkarna.

      När man köper en ny Slöjstjärt/Guldfisk kan också den gamla följa den nya i flera dagar.
      Senast redigerad av Kramfors; 09 February 2005, 19:53.
      http://www.kramforskoi.com/

      Kommentar

      • FridaT
        • January 2005
        • 68

        #4
        Dom simmar omkring varann och den ena "puffar" liksom på den andra som simmar ivag och så håller dom på så.
        Färsk i fiskstimmet.

        Kommentar

        • FridaT
          • January 2005
          • 68

          #5
          Det tycks inte spela nån roll längre vad dom sysslade med men jag skulle tro att det var mobbing i alla fall. Doris är iaf död nu så nu behöver jag ju inte oroa mig för det längre....
          Färsk i fiskstimmet.

          Kommentar

          Arbetssätt...