Lämpliga fiskar i ett 120l akvarium

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • Hjalmar
    • September 2010
    • 24

    #31
    [IMG]C:\Users\Hjalmar Larsson\Desktop[/IMG]

    Kommentar

    • Hjalmar
      • September 2010
      • 24

      #32

      Kommentar

      • Hjalmar
        • September 2010
        • 24

        #33

        Kommentar

        • VisualDarkness
          • February 2010
          • 7417

          #34
          Ursprungligen postat av Hjalmar
          En liten uppdatering. Kom hem från universitet och upptäckte till min stora glädje att mina Sajica ciklider fått yngel!!!
          Jag satt just och läste om dessa ciklider och de verkar riktigt intressanta, grattis!

          Ursprungligen postat av Hjalmar
          Jag får väl till viss del hålla med dig i din kritik men det finns betydligt värre butiker att handla i. Var i Osby för ett tag sen... gick hem tomhänt, karen var överväxta med alger och döda fiskar flöt här och var, inte trevligt.
          Det behöver inte betyda något dåligt alls då alger ofta st snarare är bra för balansen i karet bidrar med olika slags föda. Zoohoo i Västerås har algtäckt i flera av karen men de är mycket välskötta.
          180l Sällskap:
          http://www.zoopet.com/akvarium/akvarium.php?NR=648
          60l Asien:
          http://www.zoopet.com/akvarium/akvarium.php?NR=663

          Kommentar

          • MVN
            • September 2009
            • 181

            #35
            Stobys akvarieaffär har öppnats igen (bara ett tips ifall du har missat det). De är erfarna, de 3 som driver affären så tycker du får ta dig dit och titta. Tror även alla tre är med i hässleholms akvarieförening. De försöker ha samma stora utbud som tidigare, de har dock andra öppettider och har öppet på kvällar istället fram till kl 20 har jag för mig. Även lördag och söndagar.

            Kommentar

            • Hjalmar
              • September 2010
              • 24

              #36
              Visste faktiskt inte att de hade öppnat igen men får definitivt besöka dem snart.

              Kommentar

              Arbetssätt...