Saltvattens funderingar

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • jimmy
    • February 2003
    • 222

    #16
    jonerup 1 det va nog bland det sämsta svar jag någonsin hört rekomenderar att ni kollar på saltvattensguiden.se på start menyn finns en artikel om vad som behövs för att starta ett saltvattensakvarium sen kan man söka på forumet å hitta hur mycket tips å råd som helst.
    Lägger du 10000 så har du ett väldigt fint kar utan problem sen behöver man inte köpa alt på en gång.

    Kommentar

    • TJR
      • January 2005
      • 1

      #17
      Ursprungligen postat av Sway307
      Hejsan jag har nu haft ett Sötvattens akvarium 200L i ca ett år o jag har nub örjat fundera på o köpa saltvattens akvarium. Men vet inte vart jag skall börja har ju väldigt tight budget med tanke på att jag bara studerar jag tyckte att det vart dyrt med min kompletta sötvattens möbel som kostade 8500 med alla tillbehör o fiskar. Jag hade tänkt mig lägga ut ca 8000 på Akvariet men vet inte vad jag skall titta efter. Är det någon som har några förslag?
      Ring mig så har jag ett kanon förslag till dig

      mvh Johan Jansson
      0708-994819

      Kommentar

      • MichaelE
        • June 2002
        • 903

        #18
        jag tycker att det lät rätt dumt att säga att det finns mer kunniga personer vad det gäller saltvatten här än vad det finns på SG, Sg e ju en sida som bara innriktar sig på saltvatten så därför måste det ju va mer kunniga personer där(tycker ialf jag).
        Rovfisk intresset går på sparlåga tills vidare.

        Nu med både salt och sött .
        http://www.zoonen.com/minzoon.asp?oid=104466

        Kommentar

        • petrol
          • January 2002
          • 124

          #19
          Ja.. Det är bara att titta på svaren i denna tråd.. Allt från "bra" (informativa) till helt felaktiga svar..
          -----------------------------
          5 meter salt
          http://www.saltvattensguiden.se/foru...t=13083&page=2

          Kommentar

          • Peter
            • January 2002
            • 196

            #20
            men det är mer underhållning här
            /Peter

            Kommentar

            Arbetssätt...