billiga saltvatten prylar

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • acab82
    • January 2002
    • 3

    billiga saltvatten prylar

    tjenare jag har precis startat upp ett saltvatten kar, nu har jag varit på jakt o jämfört mycket olika priser på olika saltvatten produkter.
    för er som vill komma undan billigt så finns det tipps att gå in på www.akvarielagunen.se eller www.Pwss.nu. pwss har nyligen startat upp med saltvatten articklar, men jag mailade dom o jag fick då veta att de kan få tag i allting som rör sig till saltvatten o til lgrymt bra priser.
    bara ett tipps för er som håller på eller ska starta upp ett saltvatten kar.
    mvh Andreas
  • AndreasN
    • July 2003
    • 2732

    #2
    PWSS kan få tag på allt som säljs av de stora grossisterna till mycket bra priser bara man frågar. Inte bara saltvatten.
    540 växter/sällskap, 105 kakaduor, 85 växter/sällskap, 25 växter

    Kommentar

    • Tropfrog
      • October 2002
      • 8078

      #3
      Fortfarande inte billigare än i Tyskland.
      MVH
      Magnus
      min zoon

      Kommentar

      • Bilbo
        • February 2002
        • 2119

        #4
        Kanske inte, men om något är dåligt packat, och sönder vid ankomsten är det kanske lite lättare att få tag i säljaren!
        // Magnus
        Helt akvarielös men med ett akvaterraium, 4 katter och 1 hund

        Kommentar

        • Tropfrog
          • October 2002
          • 8078

          #5
          Nja, det som var sönder vid ankomsten har nu löst sig. Jag har fått avdrag på nästa order och dom vill inte ha tillbaka prylen. Nu tänker jag bara på hur jag skall laga den. I sådana fall så blir det gratis prylar. Gratis är gott.
          MVH
          magnus
          min zoon

          Kommentar

          • AndreasN
            • July 2003
            • 2732

            #6
            115kr för JBL NO3-test, i tyskland kostar den 12,45€. Inte så stor skillnad och man slipper vänta 3 veckor.
            540 växter/sällskap, 105 kakaduor, 85 växter/sällskap, 25 växter

            Kommentar

            • Tropfrog
              • October 2002
              • 8078

              #7
              Klart att det finns undantag, nu tänkt jeg mer på skummare som kostar ca 1000 kr mnindre i tyskland.
              MVH
              Magnus
              min zoon

              Kommentar

              Arbetssätt...