Jag vet inte om någon här inne har tid eller ork att hänge tid åt en riktig nybörjare. Men jag tänkte göra ett försök här, och det kan ju hända att det är fler än jag som söker kunskap. 
*Erfarenhet: Noll. Aldrig haft akvarium. Dock bör ja tillägga att jag är en nörd, och jag lägger ned 110% när jag hittar nåt jag tycker är kul, så jag lär mig snabbt.
* Min drömvision: Ett vackert saltakvarium! Helst saltvatten. Möbelakvarium, 350-400 liter . Och i de allra vildaste av drömmar så skulle en sjöhäst vara... magiskt.
1.Hur ser min inköpslista ut (från grunden)?
2. Vad är möjligt?
3. Vilka fiskar rekomenderas? Är korall svår att hantera? Är en sjöhäst fullkomligt omöjligt?
Jag läser ju här på forumet, men det är svårt att få all info samlad i huvudet.

*Erfarenhet: Noll. Aldrig haft akvarium. Dock bör ja tillägga att jag är en nörd, och jag lägger ned 110% när jag hittar nåt jag tycker är kul, så jag lär mig snabbt.

* Min drömvision: Ett vackert saltakvarium! Helst saltvatten. Möbelakvarium, 350-400 liter . Och i de allra vildaste av drömmar så skulle en sjöhäst vara... magiskt.
1.Hur ser min inköpslista ut (från grunden)?
2. Vad är möjligt?

3. Vilka fiskar rekomenderas? Är korall svår att hantera? Är en sjöhäst fullkomligt omöjligt?
Jag läser ju här på forumet, men det är svårt att få all info samlad i huvudet.
Kommentar