Köpa växter online.

Kollaps
X

• Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • discus10
    • April 2003
    • 413

Måste bara rycka in & förklara mig lite. Jag får ursäkta dom som inte fått sina växter, men den svenska grossisten har inte haft plantorna på lager så jag har avaktat & hoppades att jag skulle få tag på dom. Några fick jag tag på men inte alla. Det blir bättring inom snar framtid där vi kan hantera paketen mycket bättre. Det kommer även mer info om plantorna på hemsidan. Det tar lite tid att få det så bra som möjligt. Tar gärna emot ideer som kan bli bättre. Det är svårt att vara alla tillfreds. Men bättring lovas.

Ha en god fortsättning & ett Gott nytt år
    Mvh Jonas
    http://www.discusklubben.se

Kommentar

• Karon
      • January 2002
      • 3170

Så är det nog, om inte frågar får man inga svar
      Upplever man det som om det dröjer för länge med en leverans frågar man varför, och om man då får ett sansat svar blir det oftast lättare att acceptera dröjsmålet eller att man meddelar att man struntar i det som är restat och tar det som finns.
      Dä årner sä allti, å jör dä int dä så kvetter dä !

Kommentar

• Gardener
        • October 2004
        • 136

Ja visst, klart att jag mailade och frågade, före jul och skulle få dem i veckan och efter jul och då skulle de komma med plåster på såren. Det roliga inträffade att de ringde och sa att hälften av det jag beställt hade de inte...fortfarande....
        nu har paketet kommit utan plåster på såren och en av plantorna hade jag aldrig köpt om den stått i en affär.
        Jag är inte nöjd med det. Har man en butik krävs det lite mer av en, annars får man kompensera kunderna.

Kommentar

• Neptun
          • March 2004
          • 719

Tänkte låna in mig lite på den här tråden...

Någon som har beställt från www.aquaristikshop.com som kan säga mig hur många kvistar man får med i en "Bound". Funderar på om det bara är själva krukan med mineralull som utgör prisskillnaden mellan "Bound" och "Pot", eller om man får färre kvistar också.
          "Failure does not require planning"

Kommentar

Arbetssätt...