Trevligt utbud med växter (Skåne)

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • NE
    • January 2004
    • 1549

    Trevligt utbud med växter (Skåne)

    Det är kanske risk att detta ses som reklam, men det är sällan man ser ett riktigt trevligt utbud med växter, så jag bara måste meddela detta.

    Jag var just på ZooGiganten i Lomma och blev helt förbluffad, hela deras växtdel var fylld till bredden med växter, Tropica och Dennerle så har ni inget annat för er i helgen så kan det vara värt att titta in där.

    Riktigt fina växter, jag kom själv där ifrån med 10 olika sorter.

    /Niklas
    /Niklas

    Hemsida Zoone.se med uppdaterad (visst!!! in my dreams...) blog (Engelska och Svenska).
  • NE
    • January 2004
    • 1549

    #2
    Här finns lite bilder på det jag köpte.

    http://81.26.232.110:8080/gallery/325_041113
    /Niklas

    Hemsida Zoone.se med uppdaterad (visst!!! in my dreams...) blog (Engelska och Svenska).

    Kommentar

    • Lenita
      • June 2003
      • 850

      #3
      Fina bilder du tagit. Hade de bra priser också?
      Det händer ju att man tar en sväng neråt Skåne - är ju inte så långt...

      ps:schysst modelljärnväg. Har själv en gammal märklin-bana i många delar men ingenstans att bygga upp den
      ____________________________________
      Pax vobiscum!

      Kommentar

      • NE
        • January 2004
        • 1549

        #4
        45sek/planta 1st gratis om man handlade 10st.
        Tänk på att det kan vara en engångs grej, men det kan ju vara värt att kolla.

        Modelljärnvägen är lite halvskum, Wesa med 13mm spårbredd och skala 1:110, det är min farfar som byggt landskapet för ca:50 år sedan(har varit undanstoppad i 40år, där av skicket).
        /Niklas

        Hemsida Zoone.se med uppdaterad (visst!!! in my dreams...) blog (Engelska och Svenska).

        Kommentar

        • twistedfish
          • August 2003
          • 140

          #5
          Då kan jag bara gratuler du kommit dit vid helt rätt tidpunk de gångerna jag har varit där har det varit hyfsat till mycket dåligt
          220 l med Sorgmanteltetror, Svart fantomtetror, Kejsartetror, Rasbora hengeli, två botier, en mal som jag köpte som blå antennmal(har inte hittat den på senare tid) samt en annan mal som jag inte har hittat här på zoopet. Har nu även köpt två l-66 malar. Plus en del kejsartetra yngel

          Kommentar

          • NE
            • January 2004
            • 1549

            #6
            Jag har varit där många gånger (vägen till jobb) och håller med om att det varit si och så, men man kan ju hoppas att detta håller i sig.
            /Niklas

            Hemsida Zoone.se med uppdaterad (visst!!! in my dreams...) blog (Engelska och Svenska).

            Kommentar

            • Tjosan
              • January 2004
              • 75

              #7
              När jag var där för någon månad sedan fanns där massor med växter, så vi kan väl hoppas att de bättrat sig om de nu varit dåliga tidigare.

              Kommentar

              Arbetssätt...