Marselia Hirsuta

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • mohlin
    • January 2004
    • 1487

    #16
    Jeza, sååååå svår är det väl ändå inte?

    æ = ä
    ø = ö

    Jag hade kört med Visa eller mastercard, enklaste sättet. Jag betaler alltid med Dankort, som ju bara finns i Danmark och det har aldrig varit problem. Går ju fint att överföra pengarna direkt också men det är inte alla nätbanker som fixar att skicka till utlandet, eller så kostar det extra. Skandiabanken kan, och det är gratis, om man har den.

    Kommentar

    • Tropfrog
      • October 2002
      • 8078

      #17
      Ursprungligen skickat av Jeza
      Ok. Då vet JAG vad DU tycker. Tack
      "Fniss"

      MVH
      Magnus
      min zoon

      Kommentar

      • Jeza
        • January 2003
        • 379

        #18
        Mohlin> Faktum är att när det gäller danskan så har jag otroligt svårt att förstå den :/ Kan man vara danskanalfabet?


        En liten uppdatering ang. växten: Har varit i kontakt med Azola Zoo som är "agent" i Sverige för Tropica och det visade sig att det gick att få hem växten hit till min lokala butik i Kalmar. (Det gick först inte när jag pratade med butiken)
        Akvarieudstyr.dk har jag också varit i kontakt med ett par ggr nu och deras kostnad för leverans (120:-) steg plötsligt till nästan 200:- när jag "provbeställde" 2 växter (som knappast lär väga över 1 kg?!)
        Så min slutsats är: Ta kontakt med närmaste handlare som får växter från Tropica och fråga. Kan inte denne besvara din fråga ang. lagerstatus och liknande så gör som jag; skicka ett mail till Tropica i Danmark (på engelska ) och fråga om just den växten du är ute efter finns i deras lager och så.

        Hoppas jag hjälpte nån i alla fall?!
        Orcae Ita!

        Kommentar

        Arbetssätt...