Nån som köpt växter på hjortgatan

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • Solen
    • September 2003
    • 2997

    Nån som köpt växter på hjortgatan

    Hej

    Undrar bara om någon köpt växter från hjortgatan och hur de varit i kvaliten efter transport mm
    Pricken den Store !
    ~~~~
  • defdac
    • January 2002
    • 12751

    #2
    Dom har bättre kvalitet på växterna än vilken Zooaffär som helst. Tänk på att alla Zooaffärer måste få sina växter på något sätt (transport), så transporten hem till dig är bara en liten del.

    Jag gissar även att Hjortgatanzoo har *betydligt* högre omsättning på växter än vilken Zooaffär som helst vilket gör att växterna aldrig hinner stå och bli dåliga i affären. Fräschören på växterna från Hjorgtgatanszoo är enorm i de allra flesta fall.
    http://www.defblog.se

    Kommentar

    • Quartex
      • November 2003
      • 539

      #3
      Svar finns att hitta i en annan tråd här på zoopet, men iaf, jätte bra, kalas bra utbud mm, Kenneht är suverän......

      Mvh Jesper
      To boldly go where no fish gone before!

      Kommentar

      • Datate

        • August 2003
        • 620

        #4
        Har nog köpt växter där för 5-600:- å kan inte klaga på en enda. Vissa har varit ganska små vid leverans, men växt som tusan när dom väl fått bo in sig i karet en stund. Har i princip bara växter därifrån i mitt "växtkar"...
        MVH /Erik

        "Allting löser sig, frågan är bara när och hur..."

        Besök gärna http://www.zoonen.com/minzoon.asp?oid=104121

        Kommentar

        • Solen
          • September 2003
          • 2997

          #5
          Hej

          Det tackar vi för och får hålla med om att Kenneht verkar jätte trevlig.
          Jag missade deadlinen med ett par timmar men han ringde upp och skulle ordna så de kommer nästa vecka.

          Tur för oss för botierna har ätit upp endel lika så har anicistrusen ätit upp alla svärdplanter. Tog reda på försent att de brukar bli uppätna av anicistrusar.
          Pricken den Store !
          ~~~~

          Kommentar

          • MagicFingers
            • November 2003
            • 3136

            #6
            tja.. jag handlade för 1000:-, men fick bara grejer för 702,5:- så räkna med en del svinn... :/
            ville ju haft mina
            Aponogeton crispus juh!....
            Nemo saltat sobrius, Nisi forte insanit

            Nunc Est Bibendum

            Kommentar

            • davide
              • February 2003
              • 1093

              #7
              Har också haft lite problem med leveranserna, men växterna man har fått har varit kanonfina....
              MVH David
              www.Umea.akvarieforening.se | www.tanganyika.sidan.nu | Zoonen

              Kommentar

              Arbetssätt...