dödsfall

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • lina199o
    • January 2009
    • 90

    dödsfall

    jag såg just att min ena ancistrus mal låg död på botten. har bara haft den i en vecka ihop en annan ancistrus som jag köpte samtidig, gurami och platy.
    den såg ut att ha varit död ett tag ( kött var borta, skelett syntes och den var vit, men alla andra fiskar verkar vara friska.
    ska jag vara orolig
  • Fösen
    • January 2009
    • 383

    #2
    Ursprungligen postat av lina199o
    jag såg just att min ena ancistrus mal låg död på botten. har bara haft den i en vecka ihop en annan ancistrus som jag köpte samtidig, gurami och platy.
    den såg ut att ha varit död ett tag ( kött var borta, skelett syntes och den var vit, men alla andra fiskar verkar vara friska.
    ska jag vara orolig
    Ja det tycker jag verkligen jag hade en kampfisk för ett par dagar sedan som jag köpte för ja i julas och sedan dess har det dött 10 fiskar och det har visat sig att när ljuset släcks i akvariet går den till anfall du måste verkligen titta noga om det är någon så att det inte händer samma sak för dig som det hände för mig lycka till

    Kommentar

    • lina199o
      • January 2009
      • 90

      #3
      okej.
      hade en elak gurami hane som bossade alla andra men nu har jag tagit tilllbaks honom till affären. får se om de lugnar ner sig.
      tack så mycket.

      Kommentar

      • Fösen
        • January 2009
        • 383

        #4
        Ursprungligen postat av lina199o
        okej.
        hade en elak gurami hane som bossade alla andra men nu har jag tagit tilllbaks honom till affären. får se om de lugnar ner sig.
        tack så mycket.
        Det får vi hoppas

        Kommentar

        Arbetssätt...