Hjälp!!!

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • golfboll
    • May 2007
    • 14

    #16
    stackars dig!

    fyfan va elak polare din kille har.. han skulle säkert bara va ball! men de är bra att du ryter till! han skäms nog som fan.. och de där med att göra sig ovän med sin polares flickvän.. de är ingve vidare!
    hoppas att dina fiskar mårbra nu iaf!

    Kommentar

    • matlo
      • May 2007
      • 295

      #17
      beklagar dina fiskar :S men ge killen en chans till, jag har sagt en hel del dumma saker när jag har varit på fyllan, dock inte gjort något sådant, men dagen efter så har man väldigt dåligt samvete det må du tro. Jag försvarar inte honom eller mig att t.ex. Spriten talade eller något sånt bara korkat att dricka om man inte klarar av det. Men låt han be om ursäkt och sånt så mår du bättre av det och han självklart.
      Stora ciklider i stora akvarium, finns det bättre? :P

      Kommentar

      • abbimicke
        • May 2007
        • 599

        #18
        Dålig stil av honom!
        Hoppas att han verkligen betalar för det också.
        http://kiwi.msun.se <- blogg

        Kommentar

        • Shepard

          • March 2003
          • 13992

          #19
          Och att skylla på att man var full... Jaha, och? Han blev nog fastbunden, och itvingad en massa alkohol med en tratt... Eller kanske inte. Alkohol kan få människor att göra korkade saker (en del verkar t.o.m skryta om det av nå´n anledning), det är ingen nyhet, en del människor blir mer korkade än andra med alkohol i sig, och många kan inte säga stopp. De som beter sig mest omoget är nog rätt omogna även i nyktert tillstånd, förmodligen anser han att det "ju bara var fiskar". Att överhuvudtaget dricka så mycket att man gör en så dum grej är omoget.

          Hade det hänt med nå´t av mina akvarier, så hade personen ifråga fått köpa nya fiskar.
          "You can fight like a krogan, run like a leopard, but you'll never be better than commander Shepard" (Miracle of Sound)
          Min profil
          Mitt galleri

          Kommentar

          Arbetssätt...