Hjälp :(

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • swawrwa
    • December 2006
    • 31

    Hjälp :(

    Min haj, (Pangasius tror jag den heter ) Är helt konstig, Har haft den i ca 2 veckor, har ett 240 L akvarium.
    För ca 1 vecka sen såg min sambo en vit prick på Fenan, Ringde fiskaffären och sa detta fick en medicin mot vita pricksjukan.. Har behandlat som man ska men tror det är något annat, Hajen har typ en grå hinna över hela sig och ögonen klan man knappt se ( för hinnan ) .. och märkte oxå nu att hajen har små vita " blåsor " på ryggen.. och fenorna är helt " frasiga ".. vad kan det vara och hur behandlar man det ?

    ( har oxå andra fiksar men dom mår bra )

    Tacksam för svar ! / sara
  • mayday
    • November 2005
    • 2085

    #2
    svamp angrepp låter de som

    Finns medicin annars så kan salt hjälpa

    du kan inte ta kort på stackaren?
    ______________________________________________

    "Never underestimate the power of stupid people in large groups."

    Kommentar

    • swawrwa
      • December 2006
      • 31

      #3
      Jo jag kan ta kort.. men hur laddar man upp bilderna här då ? - ny här - eller har du msn ?

      Kommentar

      • swawrwa
        • December 2006
        • 31

        #4
        Usch och blää

        Lider med min krake.. Han/hon blir bara värre å värre.. Ögonen är helt Gråa ser ut som typ " starr " och Stora fläckar på den är helt gråa och ser slemiga ut.. och offtas så ligger den bara i ett hörn

        Kommentar

        • Kramfors
          • January 2003
          • 7265

          #5
          Sök på hudgrumling.
          http://www.kramforskoi.com/

          Kommentar

          • jop
            • April 2006
            • 293

            #6
            ledsen om jag är okänslig,men avliva firren.kolla dina värden.skaffa en ny fiirre,ny art som kan klara dina spcifika burkvärden.annars blir bara handlarn glad,många vill ju bara sälja typ mediciner.(färgat vatten)

            Kommentar

            Arbetssätt...